Americania vedia dobre ,že Audi rovná se volkswagen:-D
Se spotřebou amerických benzíňáků sice nemám osobní zkušenost, ale 16 - 25l je hodně přestřelená hodnota. To odpovídá stavu před 40 lety, kdy byly motory ještě karburátorové. Katalyzátory a MPI odpovídající dnešnímu Euro1 se do amerických aut montovalo od začátku 80. let - tuším že tam to byl předpis "US83 federal". Pokud vím, majitelé amerických aut hlásí spotřebu v průměru kolem 12 - 13 litrů, dlouhé cesty poklidným stylem kolem 9l. V dálniční 130 se většina amerických bouráků se spotřebou moc neliší od rozzuřeného HTP. No a úspěch VW je to asi tak stejný, jako počet prodaných Fiatů u nás. Uspět v Americe mohl tak před dvaceti lety, kdy ještě dělal celkem kvalitní a spolehlivá auta, dnes ani náhodou. Protože až amíci zjistí, že při nájezdu km a počtu studených startů který je tam obvyklý sousedův Dodge ještě po deseti letech v pohodě jezdí, zatímco VW má páté turbo, čtvrtý dvojhmoťák, třetí generálku vstřiků, dvakrát vyměněnou prasklou hlavu a jednu výměnu převodovky, ono je to nadšení přejde.....
Pche, zamindrákovaný žvejkal. Do firmy jsem za posledních dvacet let nakoupil víc než 50 aut od VW a Škody a fleetprogram stanoví obnovu na 350tkm, do roku 2005 to bylo 250tkm. Pokud si vzpomínám, tak jsme nikdy neměnili žádnou převodovku, žádnou hlavu, dokonce ani žádné turbo. Jeden jediný dvouhmo´ták na octavii 1,9tdi/81kw před deseti lety. vstřiky nám na dvou passatech vyměnil servis zadarmo při nějaké svolávačce, žádné auto kvůli nim nezůstalo stát. jediný statisticky významný problém byly EGR ventily u benzínů 1,6 77kw před 12 lety a zapalovací cívky na stejných motorech. Commonrailové motory: null problem.Takže jinak řečeno, nežvaň nesmysly.Mimo téma usa: Komické ovšem je, že náckové z naší slovenské pobočky si vymohli fleet postavený na modelu Kia Ceed. Po 4 letech: Nikdy více! Problémy s motory a plastovými KURVÍTKY uvnitř nich, propálenými ventily u benzínů a obecně s životností celého auta jsou fatální a žerou neskutečné servisní náklady. Vyhodnocovali jsme 3leté náklady na Golf 1,6TDI a Ceed 1,6 CRDI. Náklady na servis Ceedu při proběhu 220tkm byly 8x !!! vyšší než u Golfu. A to už vůbec nehodnotím faktickou neprodejnost ojetého ceedu 200+tkm na secondhandovém trhu.
to co píšete (nájezd 350 tis a nic ze výše uvedeného neměňeno) je buď přelomová informace nebo totální blábol, odporuje to jak vyjádření několika servisů, renomovaných serverů, ale také doporučené životnosti a výměně dle samotné automobilky, jak je to možné, ptám se zcela upřímně a bez invektiv, vážím si vašich znalostí a zkušeností, starat se o fleetprogram (pokud to není vánoční pohádka) to jsou obrovské zkušenosti, ale nezlobte se, zní to neuvěřitelně, nemohl byste napsat co je to za firmu a kde servisujete
Najviac sa mi pacia tie reci, ze ako im tam pri desiatkach milionov aut 100-tisic naftakov pokazi ovzdusie.:-D:-D:-D:-DInak ich priemerne spotreby16-25L to uz je v poriadku. Ze amici neratifikovali zmluvu o Kjotskom protokole tiez o niecom svedči.B-]B-]B-]A reci , ze diezle su karcinogennejsie ako benziny, tak ta debata mala vyznam tak pred desiatimi rokmi.
Ale jo, pro portorikánce dobrý. A za chvíli budou slavit 200 tisíc prodanejch dvouhmoťáků a 300tisící repasi čerpadla B-]B-]B-] VW ble :-O
Dvouhmotáku?? Od kdy mají dvouhmotu jen naftaky? mam 1.8t benzín, a ta má taky dvouhmotu.
Na 350 milionovém trhu prodali 100 000 aut a slaví,hm. Američani jsou jistě nadšeni,že můžou teď čuchat čmoudíky made in VW.
Americani díky jejich cenám benzínu nejsou moc zvyknutý na naftové motory v osobních autech... Pro evropu je ale vetší prodejnost u nich lepší....Tu poslední větu no comment... to jste vymyslel sám nebo vám to poradil retardovaný kamarád při sledování fotbalU
V Japonsku je benzín dražší než nafta a diesela tam nepotkáš. Tak problém bude nejspíš v emisích,ale třeba to mají už vyřešené,blíží se euro 6 tak uvidíme.
Jak to mužete tvrdit s takovou jistotou? Byl jsi tam?
disel je omyl v osobních autech, násobně karcinogení palivo oproti benzínu, vyžadující složité konstrukce, stále se sleduje CO2 a karcinogenost nafty nic
No ono to s benzínem zas o tolik lepší nebude.... Přímej vstřik, turbo už mají i benzíny, tak tou složitou konstrukcí nafty bych se tolik neoháněl a filtr pevných částic už bude povinen i u benzínu... osobně mám kvůli spotřebě naftu, tak i benzín... Nejsem zastáncem ani jednoho, ale ekologický není taky ani jedno. Už x let vyhlížím nějakou novou ekologickou technologii, nebo alespoň spalování něčeho ekologičtějšího, než fosilní paliva, ale ouha pořád nikde nic a vývoj benzínu i nafty jde směle dál....
A co třeba CNG? To se mi zdá jako dobrý mezikrok před nástupem elektromobilů..
Máme tu přece LPG a už docela dlouho.
Je to pořád stlačenej zemní plyn..... Já bych spíš vodík... Elektromobil? zatím jsou šíleně drahý, bez dojezdu, náročný na výrobu a údržba asi taky nebude žádná sranda.
Jo, to je mnohem lepší palivo. Jen je problém s jeho uskladněním v autě. Pro vytápění obydlí je to pohoda, natáhne se trubka až domů, ale do auta se toho moc nevejde. Je to podobnej problém, jako s elektřinou.
Do benzínového auta také nic nevede!, je to stejné.Plyn se dá natankovat u benzínky.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.