Audi a Volkswagen slaví 100 000 dieselů prodaných v Americe

Audi a Volkswagen slaví 100 000 dieselů prodaných v Americe

Zatímco v Evropě jsou naftové motory nesmírně populární, v Americe zrovna na růžích ustláno nemají. Nicméně to vypadá, že se situace pomalu mění. Koncern VW oznámil, že se mu letos podařilo na americkém trhu prodat více než 100 000 automobilů používajících vznětový agregát, což se dosud ještě nikdy nestalo.

Byznys | Audi

Automobilka Audi potvrdila příchod jedenácti nových modelů

V udávaném počtu jsou zahrnuty modely Audi a Volkswagen. Audi nabízí Američanům diesel v kombinaci Q5, A6, A7 a A8, u VW to jsou modely Beetle, Beetle Convertible, Golf, Jetta, Jetta SportWagen, Passat a samozřejmě Touareg. Zmiňovaných 100 000 dieselů údajně tvoří 3/4 prodaných automobilů s naftovou jednotkou pod kapotou vůbec.

Testy | SUV | Volkswagen | Off-roady | Volkswagen Touareg

Test Volkswagen Touareg 4.2 TDI R-Line: klasika made in Slovakia

Stále ale jde o relativně malý počet. Podle statistik SDA se jenom na malém českém trhu prodalo v období od letošního ledna do listopadu 63 251 dieselových automobilů. Celkový podíl vznětových jednotek představuje u nás 42,11 %.

Klepněte pro větší obrázek
Zdroj: Autoevolution

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků