Audi a Mercedes-Benz předbíhají BMW. Mnichov začíná ztrácet

69 komentářů

Antiautomat
15. února • 13:30

Ako kriza sucasneho spolocensko-ekonomickeho usporiadania postupuje, problem nadhodnoty a nadvyroby sa stava coraz tazsie riesitelnym /az kym to nepadne na hubu/. Co sa samozrejme niekde odrazit musi. Namiesto liatiny tu mame blby hlinik, namiesto kovu tu mame bakelit na olejovej vani. Namiesto klasickych budikov tu mame cinsky lacny displej, navyse ho netreba vyrabat vo viacerych verziach. Na nejakom tom softverovom nastaveni /co nestoji vo vyrobe nic/ trhneme teda tiez. S dizajnom a testovanim sa takisto s.at nemozeme, pretoze nemame na to cas, pomaly kazdy rok musi byt novy model, inak sme v hajz.i. No a ked to uz mame hotove, posleme mejla do bruselu /aj s prislusnou ciastkou na ucet aby pani tam nedajboze nehladovali/, aby nam vymysleli zase nejaku novu euronormu /nic tazke, zmenime vo worde cisielka a datum a posleme na tlaciaren/ a my si potom spolu zahrame obvykly kino-teater pred zakaznikom co vsetko sme do toho auta museli namontovat /rozumej sk.rvit/ aby sme to splnili. Zakaznik dostane svoj pridel k.rvitok /nech to nedajboze nesluzi dlhsie ako zarucna doba/ a musí kupovat znovu a znovu. Opona sa stiahne, divaci plni ekobakelitovych dojmov mozu ist do showroomu a vyrobca s bruselom sa za oponou mozu bratsky objimat ako sme s nimi zase vyj.bali, pravda?Otazka je dokedy to bude takto fungovat. Donekonecna asi nie, ze. A prve na rane budu byvale premiovky, pretoze s tym, ako rastie chudoba a exploduje socialna kriza, je potencial na masivne rozsirenie ich klientely /schopnej financovat vyrobcu a brusel/ akosi nie velmi optimisticky. Doba sa meni, nastupuju jednoduche auta, kde ten priestor na klamanie zakaznika uz taky siroky nie je a taky zakaznik si navyse trikrat dobre rozmysli, do coho pojde a ci bude riskovat nejaky extra novy kozmicky manotratny ekoturbobakelitovy experiment, alebo radsej nieco osvedcene, co prenho predstavuje hodnotu vyhladovo ovela istejsiu.

JA-NE
13. února • 14:14

Audi je stale len WV a BMW a Medved su podla mna inde. u Mercedesu ste v prvom rade zakaznik a je to vidiet .BMW v tomto zaostava.Drviva väcsina zakaznikov po kupe mercedu zostava prave pri MB.

jogurt
13. února • 14:55

Prave jsi dokazal, ze jsi ani u jednoho z nich nevzal ani za kliku od dveri. Ale jako pokus ztrapnit se docela dobry.

JA-NE
16. února • 13:23

ako myslis;-) Hovorim z vlastnej skusenosti.Tatko mal X5 to auto bola hruza a des. Slovo VYLET sa v blizkosti auta nepouzivalo lebo sme sa bali ze ked to "započuje" rozsvietia sa mu aspon 2 kontrolky.O pristupe BMW servisu ani nehovorim. teraz ma ML a je rad ze sa BMW zbavil. MB bez problemov a navyse defekt v Taliansku bol vybaveny tak, ze 6 minut boli pri nas, kavicka tutuli mutuli,klucik od MB a dovi dopo. Ale mozno v cechach vam to funguje inak. tu na sk BMW nic moc.B-]

runner42
12. února • 8:23

Díváme se pouze na začátek propadu. Důvodem nejsou hádky, ale nabídka vysloveně ošklivých, technicky zaostalých, nedbale navržených a vyrobených produktů nabízených za přemrštěné ceny.Je to vlastně prosté... Nejdřív máte kvalitní značku a produkty. Pak přijdou manažeři, kteří pod stejnou značkou a cenami začnou prodávat laciný šunt. Tím maximalizují zisk a shrábnou odměny. Následuje nevyhnutelný pád.

tito
12. února • 8:49

No Mercedes má ovšem tu a tam podobný záchvat. Viz Citan.

kikot
12. února • 8:22

Musím se smát těm rádoby odborníkům na prodeje, a řečem co je hnusné a neprodejné. Tento článek , či články o Škodovce kdy ně kteří mistři slova úmyslně komolí i jejich název. Pánové a teď čtěte pozorně, jediný!!!!! OBJEKTIVNÍ měřitelný ukazazatel prodejnosti a libivosti jsou skutečné prodeje a Ne debilní kecy pár zamindrakovaných jedinců!!!

runner42
12. února • 8:30

Já třeba utrpěl přednášku člověka z vedení automobilky, kde byl demonstrován vliv brandu na prodeje. Jasně to vypočítával na příkladu BMW jako tehdy nejsilnějšího brandu.
Jenže tahle doba už je pryč.
BMW brand zničil costcutting, neschopnost udělat normálně se zavírající kapotu a milion podobných nedostatků, kterými je produkce BMW dnes pověstná.

rychlik
12. února • 0:16

No pánové anti-BMW, když sedím ve své BMW 5 tak se opravdu cítím o hodně lépe nežli v tuctovém Audi, které jsou nerozeznatelné sami od sebe (A4, A6, A8...) a mají jen pokaždé jiná světla, což mi připadá jak Hyundeie :-))) BMW poznáte hned podle kulatých světel a ledvinek. BMW také pravidelně získává 1. místo za motor roku, což se nedá o Audi či líném MB říci. O MB ale mohu říci, že se designeři konečně vytáhli, nicméně stále nejsou vhodné po sportovnější jízdu.
Nicméně shrnuto, stejně jako se všichni majitelé androidů navážejí do majitelů iphonu, tak se nyní ne-majitelé BMW navážejí do nejlepší automobilky: BMW :-P Zajímavé je, že majitelům iphonů jsou majitelé androidů absolutně volní, stejně tak majitelům BMW jsou volní všichni majitelé ostatních aut:-))))

bafunak
16. února • 2:56

Přesně tak. Jen ať si plkaj.
Ona každá zaujatá kritičnost je zpravidla motivována vlastní nedostatečností. Ať hmotnou či duševní.

stealth01
12. února • 21:26

Audi 2.5 TFSI Motor roku 2010,2011,2012,2013,2014 ve své objemové kategorii.Já se cítím taky dobře v BMW5 nebýt té lacinosti a fatální nezvládnutosti dílenského zpracování detailů v interiéru. Musel jsem sice vyměnit RF pneu za non run flat, abych se s rodinou nezabil, když mi na podélných nerovnostech začlo auto ujíždět mimo vozovku a to bouchání zadní vzduchové nápravy taky nepatří k silným stránkám, ale jinak je to pohodlné, měkké a takové houpavé auto. Má výborné odhlučnění a docela ucházející (asi taková lepší trojka ve škole) audio HiFi Professional.
V A6 je minimálně v interiéru všechno lepší. Výrazně lepší (včetně audia Bose).

jednabedna
13. února • 1:00

To Bose včetně surround sound ovšem stojí šílených 25000Kč, zatímco BMW Professional bez surround "jen" 65000, kvalitou srovnatelný s Audi Sound za 8000. S tím rozdílem, že Audi přehraje od CD a MP3 přes DVD, mp4, avi, divx, atd., zatímco BMW CD, mp3 a video jen DVD. Nic víc. A to jsme ani nemuseli zamířit do levelu Bang Olufsen, který Audi nabízí, BMW nikoliv.

Tomas
12. února • 15:19

Byt ridim BMW musim oponovat. BMW vypada jako pres kopirak uplne stejne. Prehnane receno, jedine podle ceho se da poznat rozdil pri velmi kratkem case na prohlednuti 3/5/7 je prolis na krytu motoru, pripadne zadni svetla :).
Designova unifikace zacina byt z meho podlehu chronicka nemoc vsech vyrobcu a troufam si rict ze BMW je bohuzel jeden z tech co s ni zacal.

stealth01
12. února • 21:28

S tím naprosto souhlasím. Já se musím přiznat, že ač jsem majitelem BMW 5 Touring, tak na sto metrů před mé přední sklo nejsem schopen rozeznat, jestli dojíždím řadu 3 Touring nebo řadu 5 Touring.

Clanek
13. února • 8:51

Taky si ale musis priznat ze to je jeden z mala uhlu pohledu a mala modelu ktere jsou u BMW takto podobne (jako vejce vejci). Rozhodne zabavnejsi je ta hra u Audi, zepredu, zezadu... rozhodne hur rozeznatelne.

seladon
12. února • 11:06

Když jsou těm majitelům BMW tak volní majitelé ostatních aut, tak proč tu píšeš? Proč si to BMW obhajuješ? Proč shazuješ tu konkurenci?Očividně trpíš nějakým pocitem frustrace, tak to ventiluješ ven a snažíš se obhájit svou volbu.Takže si vyber, buď jsou majitelům BMW ostatní volní a pak nemají potřebu vypisovat ve fŕech, jak je konkurence na nic a hájit si to svoje, nebo jim volní nejsou, což svým příspěvkem obhajuješ.Z této diskuzi mi tak nějak plyne, že kdo to neřeší jsou majitelé MB, jelikož tu vidím fandy Audi, fandy BMW, ale nikoho, kdo by se nějak hájil za volbu MB.A pak jsou tu takoví jako já, kteří mají v jedné garáží jak Audi, tak BMW. A je jim to úplně jedno. A klidně tam příště zaparukuji třeba ten MB. Holt jsou to všechno auta nastejno, kdy jednotlivé charaktery a přednosti, které z nich dělalo něco osobitého jsou prostě pryč. BMW je dnes největším prodejcem 4x4 na světě, nemá jedinou atmosféru v běžných modelech, hlavní prodej tvoří dizly, automat a 4x4. To je odklon od BMW z dob před 10-20 lety...

Clanek
12. února • 12:27

Je to odklon, ale ne BMW ale zakazniku. Ikdyz na vyber onu atmosferu meli tak ji nekupovali. BMW jen nabizi co zakaznici zadaji. Jeste zadna firma neprezila stavejic nabidku na tradicich pro ktere uz neexistuje klientela. ;-)Kazdopadne smutne to je.

RR
12. února • 9:13

Doba motorářů no. 1 - BMW už je taky pryč... dnes to získává z jiných důvodů než kdysy... dnešní motory BMW mají problém ujet 150tis km bez vážných problémů... jo hold doby M50,M52,M54 jsou nenávratně v tahu....:-/

Pavel
12. února • 13:42

Tady bude asi problem v tom ze 150tkm u nas u ojetin znamena skutecnych cca 300tkm+, potom neni divu ze odejde motor, kdyz se na nem nedela potrebny servis... Vyjimka je asi jen nepovedeny 50i ktery je schopen umrit pri 80, ale zase zalezi jak s tim kdo jezdi...

RR
12. února • 14:04

To máš pravdu. Ale bohužel s auty se kterými pracuji jsou např. 2-3 roky staré auta kupované v ČR a servisované výhradně v autorizáku. Bohužel realita to taková je... ty motory už nic nevydrží a je to bohužel záměr...750i = má předepsáno u 100 000km výměnu všech vstřiků (bez garance), kdo to neudělá do 40-60tis km má totálně po motoru. (na detailní přičiny a důsledky nemám moc času se rozepisovat).naftové motory všeobecně u bmw jdou do kopru.M6 Gran Coupe, 10tis km výměna motoru na garanci, 36tis km výměna převodovky na garanci. Po jednom roce 4x garance, nakonec vráceno auto zpět a proplaceno fabrikou :-D :-D Nehledě na to, že Gran coupe neumí ani elektrický víko kufru... 4 mega za auto a takovej "bug"... no děje se.... moje víra v bmw se bohužel postupně vytratila

Ernie
12. února • 7:48

takze ked su Audi podobne, tak je to trapne, ale ked su Bmw rovnake a maju vsetky okruhle svetla, tak je to super... Hovori ti nieco motor 2,5 TFSI - ked uz sa tak ohanas tym motorom roka?! A bez urazky, ale ked porovnam interier predoslej X6 alebo X3, tak to je len maturitna praca na temu "narabanie s kartonom"... A co hovoris na odklon od povodnych hodnot Bmw: preplnane motory v M, predokolky, trojvalce, dodavkove karoserie...

Clanek
12. února • 8:54

Preplnane motory v ///M jdou s dobou. Bohuzel, ale ani Audi ani MB nebudou konat jinak. MB uz preplnane ma v podstate vse krom SLK 55 AMG, Audi bude mit foukane vse krom R8 (ktera zije mimojine i diky tomu ze cerpa od Lamborghini).

RR
12. února • 9:10

MB alespoň neudělal z AMG to co BMW z divize M... To M už dnes značí Marketing spíše než motorsport... např. jejich naftové paskvilní M motory... Nafta super pro některé, ale dělat z toho M POWER ??? To je prostě ///Marketing.

Clanek
12. února • 9:38

Jeste dodam:
Kazdopadne souhlas s tim ze BMW melo pro svou "polotovarovou" odnoz zvolit jine jmeno nez ///M Performance. I jine logo. Klidne tam to eMko byt mohlo, ale nejak jinak zabalene, bez trikolory atd. aby ta spojitost s pravym ///M tam furt byla, ale zaroven nebila tak do oci. S tim co BMW udelalo nemam sam za sebe problem, provedeni propagace takove divize ale mohlo byt lepsi.

Clanek
12. února • 9:31

To neni marketing (resp. je ale jinak), to je jen neschopnost nekterych rozeznat ///M od M performance. Stejne tak nema Audi dieslove RS, ikdyz dela SQ5, stejne tak nedela BMW ///M s dieslem ikdyz dela M550d. Oba delaji totez, neco "na pul cesty", neco sportovnejsi nez bezna produkce ale ne plnohodnotne M nebo RS. A do tohoto polotovaru si dovoli dat diesel, proc taky ne, v tech autech kam to cpou (2t limuzina, obtloustle SUV) se diesel uplatni vic. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
RR
12. února • 11:56

M performance je opět jen další marketing... posrali jsme ///M tak to zkusíme zachránit M performance... Zastáváš se BMW dobře... já osobně mám 4 kousky doma a celkově přes 40 jsem jich vystřídal, ale s novou dobou u BMW prostě nesouhlasim... Nafta s přídomkem M je odpuzující humus... je to prostě marketing pro dementy co potřebujou prostě jezdit na naftu, musí to jezdit jak blázen a žrát málo... No osobně si radši sednu za volant staré klasiky než za naftový M nesmysl v naftě... stejně tak jako mít popsanej kufr auta stylem M550d nebo ještě lépe X6 M50d atp... to je trapné... Kde je to kouzelné, stučné a jasné ///M3 (a další)... ? A vůbec kde je M3, zrozena jako kupé a umřela v nudném sedanu ve kterém vržou plasty po 12tis km... škoda no...

Clanek
12. února • 12:24

To neni o zastavani se jako spi o vysvetlovani. M a M performance jsou S a RS u audi, co snese jedno, nesnese druhe. Chces ///M? Stale si jej muzes koupit a jen s benzinem pod kapotou, ten zbytek je nepochopeni rozsirene nabidky co ale s ///M nema nic spolecne.Tady se dela z pismenek neco jako zed cez kterou nejede vlak, ikdyz pointa zustala. Stale si muzes doprat rychle coupe stredni tridy, s pohonem na zadek, s manualem a o vaze e46 M3 jen od BMW. Audi ti vnuti 1,7 tuny, 4*4 i automat, MB ti vnuti automat a podobnou hmotnost. Ze v M3 vrzou plasty asi cloveka co dal 2-2,5mil hodne zamrzi, ale sam si musi odpovedet jestli hledas prvorade nejlepsi auto, nebo nejlepsi obyvak, pripadne si sestavit vlastni list priorit a vah te ktere priorite.

jednabedna
13. února • 0:47

Aha, takže auto za 2,5mega co vrže je nejlepší. Obávám se, že ti začínám rozumět.... :-D

Clanek
13. února • 8:50

No mas na vyber. Auto ktere sice nevrze, ale hmotnost (+200kg) ho tlaci ven ze zatacky, zhorsuje akceleraci atd., nebo auto co lip pojede, ale obcas zavrze. Co je u aut kategorie M3 dulezitejsi nech si rozhodne kazdy sam.

tito
13. února • 9:26

U auta jakékoli kategorie, natož pak za 2,5mega je nejdůležitější, aby mě nesralo. Což tedy vrzání (mimo jiné) nepochybně způsobí. To, že u BMW musím po každém nastartování - například po natankování -znovu zapnout navigaci má podobný efekt. To, že BMW při přijetí telefonátu vypne noční vidění rovněž. To, že u GT nejde nastavit zdvih víka kufru do libovolné polohy, ale jen do 4 poloh, které ožralý Helmut nastavil tak, že tři z nich jsou nepoužitelné, to také. I to, že displej nočního vidění je mimo zorné pole řidiče. Že u auta za 2,7 mega jsou kabely do víka kufru vedené čtyřmi hnusnými gumovými vlnovci (Superb má jen dva, Audi žádný).........Kolik toho chceš dál?

Clanek
13. února • 10:40

Vsechno co jsi vyjmenoval by mi vadilo taky, ale temto "pruserum" pri celkovem hodnoceni auta ktere si clovek kupuje na zabavu, nebo jako vasnivy ridic, nemuze dat punc dulezitosti nez tomu jak auto funguje na ceste, motor, prevodovka, brzdy, posaz za volantem, tuhost karoserie, prenaseni vahy, zvuk atd. atd. atd. jsou u auta kategorie M3 pro me jednoduse dulezitejsi. Byl by to duvod nekoupit 5er v dieslu kdyz to treba audi umi lip? Ano. Byl by to ale duvod dat prednost jine znacce pred M3 pokud (a netvrdim ze je) je M3 lepsim v tech vecech co jsem vypsal? To si rozhodni za sebe sam, ja se ale nedivim lidem co tebou zminene "prusery" prehlednou kvuli tomu zbytku.

jogurt
13. února • 14:52

Pokud se v pripade BMW bavime vyhradne o M3, pak s tebou plne souhlasim. Zbytek bavorskeho portfolia je ale docela pruser.

Honza
11. února • 21:03

No 5GT je fakt šeredné ale mně osobně se ještě víc nelíbí X6 - myslím že koupit si místo něho obrněné vozidlo je lepší varianta :-) jen škoda že MB i Audi začne dělat podobná auta, holt vkus "některých" zákazníků........

jednabedna
11. února • 22:30

Souhlasím. X6 je stejný humus jako GT, ale alespoň je to obchodně úspěšné, protože to našlo docela dost trotlů, co jim ohyzdnost ani meganabubřelost nevadí ba dokonce imponuje.
Pak ale přicházejí hnusné a ještě k tomu naprosto nesmyslné modely, cumbajšpíl 3GT nebo X4 (IMHO i X1), jejichž existenci už nechápu vůbec. Nikdo je nechce, jsou ohavné, nepraktické, zbytečné a dokonce u nich nefunguje ani wowbéemvéefekt.

Clanek
12. února • 8:49

Koukam vskutku odbornik na vse :-D. Te X1 kterou nikdo nechce se loni v evrope prodalo 61tis kusu, to je o 10tis kusu vic nez treba RR Evoque a celkove v prodejich skoncila na tretim miste.

jednabedna
13. února • 0:46

Další jouda co si nevygůgloval význam zkratky IMHO a má potíže s chápáním souvislostí psaného textu. Blahopřeju, máš žolíka B.

Clanek
13. února • 8:46

Vypsal si nekolik modelu, ktere jsou nesmyslne a podle tveho dovetku se spatne prodavaji. Ja ti dokazal opak toho dovetku, protoze to jedine z toho neni subjektivni (tvuj nazor na ty modely ti neberu). Tolik k tomu chapani psaneho textu, mas s tim problem evidentne i u toho vlastniho.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tito
13. února • 9:17

Tys festovnej pacient... Co ti na to napsal doktor?

Phoenix
12. února • 8:01

No a zrovna X1 se mi třeba líbí... Na X6 a GT máme jinak názor stejný... Takže je vidět, že co člověk, to jiná chuť :-)

K1
11. února • 21:01

Ani se moc nedivím ;-) Nové modely od MB jsou opravdu povedený.
Pro mě asi i nejhezčí z německé trojky.

Antiautomat
11. února • 19:00

...dochadzaju im asi mp3-ky do reprakov pre ten spravny a jedinecny jazdny zazitok...

Kasl
11. února • 16:40

Ať už je první z této trojice kdokoliv, tak vzájemné soupeření těchto tří značek je všechny posunulo daleko dopředu peletonu a v prémii na ně ostatní konkurence jenom smutně kouká z velké dálky a nemá šanci je dostihnout. B-]

R
11. února • 17:10

No kdyby nevyrabelo zmetky typu 5GT a jemu podobne bylo by na tom lépe. ..

Kasl
11. února • 18:45

5GT se mnoha lidem nelíbí, já jej také považuji za nevzhledné a neforemné auto, ale zmetkem bych jej určitě nenazval, určitě je to nejpohodlnější BMW současnosti.

jednabedna
11. února • 22:25

Pohodlné ano. Do okamžiku, než se rozjedeš. Totálně nezvládnuté vzduchové odpružení zadní nápravy nefunguje na příčných nerovnostech, pokud jej obě zadní kola přejiždějí současně. Nadávky na jednoduchou zadní nápravu Octavie 3 jsou banalitou. Tohle je složitá zadní náprava, na vzduchu a ještě navíc s elektronicky řízenými stabilizátory a mlátí víc než oktávka.
Zmetkem ho nazveš po prohlídce detailů provedení interiéru a zavazadlového prostoru. Mimo dřevěného trámu v přístrojové desce nelze mluvit o kvalitních materiálech, vypěněné i tvrdé plasty, koberce i textilní čalounění stropu jsou hodně laciné, nezakryté šrouby svědčí o nadstandardním costcuttingu a kvalita perforované kůže na sedadlech je hodně velká bída, po 60tkm je vytahaná jak tepláky paní Vopičkové.

Kasl
12. února • 13:10

Všechny vzduchové podvozky mají obecně problém na příčných spárách, interiér je nejkvalitnější ze současných BMW.
S tím porovnáváním s OIII dost nesmyslně přeháníš.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
tito
12. února • 13:46

No jestli má 5GT nejkvalitnější interiér ze všech BMW tak to potěškoště.

manga
12. února • 10:32

No nevím, já jsem nic takového nepozoroval ani u 100+ tis. km starého exempláře.. Na rozdíl třeba od Audi A8 ročník cca 2005, ale to mělo najeto asi už fakt hodně k půlmilionu

tito
11. února • 18:06

Těch paskvilů mají povícero. Jen netlučou tak do očí jako 5GT napřed zvenku natož když to někdo prohlédne zevnitř a nedejbože začne používat .

wolff
11. února • 16:03

A vzhledem k představenému produktovému portfoliu bude ztrácet víc a víc. BMW nemá na to, aby se udrželo na špici bez toho, aby se s někým nespojilo. Je to otázka pár let. (to není nic o tom jestli je BMW dobré a nebo blbé, jen konstatování globálního trhu).p.s. tohle samozřejmě, že prodalo o pár tisíc kusů aut méně v měsíci lednu než konkurence nic neznamená, jen to bude mít do budoucna fakt těžké (zejména ve srovnání s audi). A i ten Mercedes má ten záběr o přeci jen širší.

trada
11. února • 16:39

BMW má pořád velký náskok proti Audi a trochu menší proti MB. To, že mají menší prodeje je jen kvůli hádkám mezi dealery v Číně, to totiž dělá 80% prodejů. Dnes už nejsou jiné trhy než asijské, evropský i americký je 0 proti asijským. Kdyby nebylo Asie, tak už není ani Audi ani MB, BMW.

tito
11. února • 18:04

BMW kromě počtu modelů, kterým zapatlává své portfolio nemá proti Audi náskok vůbec žádný. V motorech, technologiích, dnes už ani podvozcích. A už vůbec ne v kvalitě zpracování, tam ho audi i MB drtí rozdílem třídy. Že to pár fans nevidí není podstatné, podstatní jsou kupující a trendy. A tam to jde u BMW jinam než vzhůru.

Petr
5. února • 18:20

Ty musíš být blázen na svobodě chlapče🙈tohle napsat to musíš mít koule😃. Audi je Zpracování pet láhev!!!!!!!!

Clanek
12. února • 8:44

To jsou takove obecne a nic nerikajici plky. Prosim uved ktere to zazracne audi je podvozkove dal nez obdobne BMW, nebo motorem dal? O tech technologiich ktere ma Audi ale BMW ne si taky rad poctu.

C. Rice
10. března • 21:25

Ano, bohužel ač sem vlastnil BMW 740i 1999, a také A8 1994, A8 2005, a měl sem zapůjčené dlouhodobě BMW 740i 2009, musím říct, BMW již ne, Audi je dál a ten, kdo mluví, že Audi je jen VW, bohužel slepě plácá a již Audi nabízí víc, ovšem, fanoušky BMW nějak neodsuzuji, ať si každý koupí co chce ne? Momentálně pokukuji po A8 2010/2011

tito
12. února • 8:47

A1, A3, A4, A5, A6, A7,A8, TT, Q3, Q5, Q7, R8
:-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
13. listopadu • 21:27

Nech se vyšetřit 🙈

Clanek
12. února • 8:56

Pobavils. :-D

tito
12. února • 13:43

To bylo účelem.
Každopádně když budeš trochu myslet mozkem, přijdeš na seznam motorů i podvozků poměrně snadno.

Tomas
12. února • 15:12

Jelikoz jsem zrovna vybiral mezi E,5series a A6 a nejsem zastancem nejake znacky, spis zkousim co mi vyhovuje, tak nezastavam nazor ze je jeden z vyrobcu pozadu nebo ma naopak vyrazny naskok. Spis jde o, co konretne jako zakaznik chci a co mi sedne.Takze, v cca dvoulitrovych dieslech (automat) se solidni vybavou to u me dopadlo takto.podotykam velmi subjektivne, ale kazdy snad vi ze o papirovych parametrech a supadupa technickych vychytavkach to opravdu neni:
1. 5series - motorove ok, trochu zivejsi by nevadilo ale porad lepsi nez naprosta vetsina vozu na silnici, design ok, pocitove zlimuzinoidnela na druhou stranu uz starnu a nekupuji neco na radeni. interier idealne strohy - presne co mi sedi2. Eclass -motorove zivejsi coz je nejspis dano vetsim objemem, jizdni projev a rizeni mi prislo krapet lepsi a to bylo prekvapeni, nicmene design jak interieru tak exterieru pro mne neprekousnutelny, ale dobre auto3. A6 - auto mi vubec nesedlo jak motorem tak jizdnim projevem (pred tremi lety mi prisel nejlepsi), design nemastny neslany interier bych se nebal nazvat zmatenym, castecny pocit (zduraznuji pocit ;)) ze porad sedim v nasem rodinnem Golfu.Kolega naopak dopadl s poradim zrcadlove obracene. Hadat se o to co je lepsi je jako resit jestli ve stejne tride AMD nebo Nvidia.

jednabedna
13. února • 0:42

5/E/A6 v dvoulitru? Proboha proč?

Tomas
13. února • 9:54

Jednoduse, protoze to pro bezne jezdeni bohate staci a pomer "vykon/cena" je take dobry.

jednabedna
13. února • 10:46

Takže cosi na téma automasochismu.

MuVo
13. února • 11:33

chapem vyber 2l 4valca. Hra pre neho cena a spotreba.
Proti je len vykon (ale tiez si myslim ze uplne dostacuje) a kultura chodu 3l 6valcov, ktoru ako jedinu beriem ako padny argument.
2l od MB je hlucny, BMW 2l nepoznam ako je utlmeny v najnovsej generacii 5er a Audi je v pohode

jogurt
13. února • 14:49

Otazka zni tak, proc u auta teto kategorie a ceny nepriplatit 5% navic za odpovidajici motor. U BMW s predpotopnimi rachoticimi d-6valci jeste chapu 4valec kvuli dramaticky nizsi spotrebe, V6 u Audi a MB ale polykaji tak malo,ze rozdil proti R4 neni zadny. Rozdil vykonu pri jizde je ale znacny.

stealth01
13. února • 22:09

Rozdíl mezi cenami čtyřválce a sestivalce je dost šílených 250 tisíc korun. To uz jednomu muže přijít dost hodně aby zvážil, jestli těch par procent dynamiky zvláště na přeplněných silnicích a jejich technickému stavu obětuje.

stanleyy
11. února • 16:39

a v com konkretne BMW zaostava za Audi? Este tak rychlejsi rast Mercedesu viem pochopit kvoli novemu C a S (ktore ma clovek fakt problem rozlisit, pokial nestoja pri sebe), ale Audi?

RR
12. února • 9:05

Jestli nerozeznáte C a S od sebe, tak jste asi opravdu znalec :-D :-DDoufám že poznáte oktávku od rapida :-D

tito
11. února • 18:08

Otázka spíš zní tak, v čem ještě BMW za Audi nezaostává.

Doporučujeme

Články odjinud