Audi a Lamborghini se ještě více sblíží

Budoucnost italského výrobce supersportů Lamborghini a německé automobilky Audi bude ještě více společná. Na uštěpačné poznámky některých kritiků, že Lamborghini ztrácí svou identitu kvůli velkému sblížení s Audi R8, kdy je značná část totožná s Gallardem, je zde odpověď: do budoucna budou automobilky spolupracovat na vývoji sportovních vozů, jelikož to ušetří náklady a odlišnosti budou hlavně v naladění a v tom, co zákazník uvidí na vlastní oči. Skrytá technika může být totožná.

Jednoduše řečeno, budoucnost bude zřejmě taková, že obě automobilky vyrobí stejný model, jen dojde k trochu odlišnému finálnímu naladění a budou vypadat jinak. Lambo navíc nepůjde cestou nějakých základních modelů, ale rovnou nabídne vrcholný model. Audi půjde cestou méně výkonných modelů s tím, že vrcholný bude totožný s tím, co nabídne Lamborghini.

Ve finále to může dojít tak daleko, že Lambirghini zůstane pouze vrcholný model Murciélago a jeho nástupci a malý model Gallardo, jehož vlastní verzi bude vyrábět i Audi, nebude pro zákazníky tak lákavý. Přeci jenom mít dražší kopii toho samého, co nabízí Audi, není zrovna lákavá myšlenka...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků