Na trojliter sa mi zda 218k malo. Naco by to kto kupoval ,ked dvojlitre uz davaju taky vykon?Napr BMW. Pripadne su okolo 190k za menej penazi. B-]
Pokud jsi nikdy neměl možnost vyzkoušet šestiválec, tak to nepochopíš. Pokud jsi měl šestiválec pod nohou, tak nechápu jak to můžeš napsat. Je to něco úplně jiného, než nafoukané čtyři válce.
Co sa tyka kultury chody tak suhlasim. Narazal som na maly vykon toho sestvalca oproti stvorvalcom.:-D
Někde se dle mě vloudila chybička.Nějak nechápu, s jakým 3,0 TDi jste to srovnávali, když stávající 3,0 TDi se používá o výkonech 150kW, 180kW a 230kW napříč celým koncernem...A pokud jsou naopak pravdou ty výkonové parametry představeného 3,0 TDi, pak je to opět proti hlavní německé konkurenci "šlápnutí vedle", tedy nízké výžkony ...
Ono je to tim, ze nekteri porad ziji v minulosti a tak si to z jednotek SI prepocitavaji na nejaky kone ... 272 koni uvedenych ve clanku odpovida 200-202 kw podle toho jakej kun se bere. A tech 200 kw je uvedeno ve zprave automobilky. Takze tak.
230kw je biTDI, takže o dost jiný motor než pouhé tdi.
v com o 'dost iny'? :-)
Třeba v tom, že má dvě turba? Nebo jinou převodovku?
bavime sa o motore pokial mi nic neuslo...alebo? :-)
Hlavně aby se tak nekazil jako ten starý,ten jsem měl víc v servisu než na silnici3-[
Dodnes s láskou vzpomínám na 2.5 V6 TDI, co měl šéf ve své Audi 100 z roku 1993... super zátah, velmi přijatelná spotřeba i během expresních přesunů napříč německem... nalítáno na tom měl snad ke 300.000 kilometrů jen s běžnou údržbou :-)
Myslíš 2,5 R5 TDi zajisté
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.