ATS 2500 GT je nový italský supersport s maximálkou 340 km/h

Seznam kapitol
  1. ATS 2500 GT
  2. Fotogalerie: ATS 2500 GT

Italská automobilka ATS se znovu probírá k životu. Nový model se jmenuje ATS 2500 GT a je to retro supersport odkazující na podobný stejnojmenný model z 60. let. Poprvé se představí na show Top Marques v Monaku, kde se určitě objeví plno potenciálních kupců. Cena ještě nebyla zveřejněna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Italský výrobce zatím neukázal interiér ani motor. Přesto by měl osmiválec točit 10 000 ot./min. a dávat přes 640 koní. Model 2500 GT má hmotnost jen 950 kg a jezdí 340 km/h. To je na auto bez ABS a ESP docela dost

Moderní ATS 2500 GT si ale nijak nezadá s nejlepšími vozy v této kategorii. Základ tvoří karbonový monokok, na kterém jsou přidělány panely karoserie vyrobené rovněž z uhlíkového kompozitu. Vůz je jenom dvoumístný a jeho hmotnost dosahuje pouze na 950 kg.

Novodobá Škoda 130 RS má 430 koní a stojí sedm milionů

Novodobá Škoda 130 RS má 430 koní a stojí sedm milionů

O pohon se stará benzínový osmiválec s rozevřením válců do 90° o blíže nespecifikovaném zdvihovém objemu. Výrobce ale tvrdí, že ze sebe motor dostane více než 640 koní výkonu ve vysokých 10 000 ot./min.

Sílu přenáší na zadní 19" kola šestistupňová manuální nebo sekvenční převodovka, samozřejmostí je použití samosvorného diferenciálu. Vůz nemá posilovač řízení nebo ABS, takže jízdní zážitek bude skutečně extrémní, když tohle auto zvládne stovku za 2,9 sekundy a rozjede se údajně na 340 km/h.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. ATS 2500 GT
  2. Fotogalerie: ATS 2500 GT
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků