Astra versus Golf: velmi vyrovnaný souboj

10 komentářů

Leonardo Cupranek
9. dubna • 0:50

Nejsem si jist, ze v cesku se vice prodavaji golfy 1.6 a 1.9TDI. To by chtelo dolozit nejakou statistikou.

Je pravda, ze na zadku golfu je oznaceni 1.6, nebo TDI videt nejcasteji. Ale jeste casteji jsou k videni golfy, ktere na zadku nemaji zhola nic - a to jsou prave ty ctrnactistovky.

To je asi jako tvrdit, ze nejcasteji je videt Toledo s oznacenim TDI. Jenze jeste vice je videt Toledo bez oznaceni a to jsou zase zakladni motory 1.6 75kW. Leonu je take nejvice tech bez oznaceni - a to jsou (stejne jako v golfu) ty 1.4 55kW.

U velkeho mnozstvi aut se proste zakladni motorizace neoznacuje a oznacuje se jen ta "priplatkova". Takze na Toledu uvidite napis 1.6 daleko mene casto (resp nikdy), nez "20vT", nebo V5, nebo TDI ci TDI ci TDI ci TDI. . Ale presto je tech sestnactek nejvic.

Petr
9. dubna • 17:12

Však sa mrkni do bazaru, jaký motory se prodávají nejčastěji, 1.4 to není.

Leonardo Cupranek
9. dubna • 19:09

Ale ne. V bazaru se prodava to, co tam nekdo chce prodat. Nebo kam by se po trech letech podely ty ctrnactistovky?

Samozrejme je poptavka po lepsich motorech a vyssich vybavach, protoze "priplatek" za ne je relativne nizky. Ale ty 1.4 si preci take najdou druheho (ci tretiho) majitele, ne? Take pokud se jich nejvic proda jako novych, logicky se jich musi nejvice prodat i jako ojetych - preci neni pravdou, ze po trech letech jde ctrnactka do srotu.

Petr
9. dubna • 19:38

A právě proto že v bazaru 1.4 nejsou, je logické, že si je jako nový kupil jen málokdo.

Leonardo Cupranek
9. dubna • 23:20

Tak se zeptejte VW, kolik Golfu 1.4 se prodalo. Zeptejte se Seatu, kolik Leonu 1.4 55kW a kolik Toled 1.6 75kW se prodalo.

Podle me to proste jsou ty, ktere na viku kufru nemaji oznaceni motorizace - a tech je proste dost.

Mozna, ze jich v bazarech neni tolik proto, ze zakladni motorizaci si kupuji chudsi lide a ti si auto nechavaji podstatne dele, nez 3 roky. Naopak ten, kdo si koupi vyssi motorizaci (Golf GTI, Leon Cupra, Toledo 2.3 V5, atd...), tak ten na to ma a za 3 roky jde do noveho auta a to puvodni strci do bazaru, resp. ho da na protiucet.

Viados
9. dubna • 11:48

To je jedna věc a druhá je ta, že pro Němce je Golf něco jako pro nás Fabia, zatímco pro některé z Čechů je Golf stále něco extra. A když si kupujou něco extra, nekoupěj si 1.4 55kW. Když si kupujou něco obyč, koupěj Fabii 1.2HTP , kterýchžto je většina z nově prodaných.

MF
8. dubna • 11:52

Zaujimalo by ma ako to dopadne ked sa na trh dostanu kombiky. Astra u mna vyhrava (v predoslej generacii) tym, ze ma daleko lepsie vyrieseny kufor (z mojho pohladu), ktory pri kombiku povazujem za dolezity. U golfu sa mi nepacil hrb za zadnymi sedadlami, takze pri sklopeni nedostanem rovnu plochu (rovnaky problem je aj u Octavie). Inak si myslim, ze skutocne budu obe auta vyrovnane, takze budu rozhodovat drobnosti.

Petr
8. dubna • 14:12

Golf kombi nebude, jen Golf Plus = něco jako Altea.

Anndy
8. dubna • 15:03

tak, tak - som cital niekde, ze kto bude xciet kombi golfa - ze si ma kupit octaviu II kombi

Franta
8. dubna • 13:33

Jsou uz nekde duveryhodne fotky Golfa 5 v kombiku? Astru 3 kombik uz jsem nekde videl.

Doporučujeme

Články odjinud