Aston Martin začne své první SUV vyrábět na konci příštího roku. V nové fabrice

Britský výrobce luxusních vozů už si dal ultimátum. Své první SUV představí do konce příštího roku. Poté jej začne vyrábět v nové automobilce. Tohle by mohl pro tradiční značku být nový start.

Bylo to jako tabu, o kterém s však vědělo, že jednou přijde. Že jednou, až popularita vozů SUV stoupne na takovou úroveň že začne vytlačovat klasické segmenty, začnou o ni uvažovat i opravdu exkluzivní výrobci.

Aston Martin poodhaluje svůj první elektromobil. Rapide E bude mít přes 610 koní

Aston Martin poodhaluje svůj první elektromobil. Rapide E bude mít přes 610 koní

Aston Martin přijde na večírek takový SUV poměrně se zpožděním. Rivalové jako Lamborghini Urus či Bentley Bentayga jsou v prodeji, za rohem již číhá Ferrari Purosangue. Jak vychází z oficiální zprávy, své první SUV, či "zvýšené vozidlo", chcete-li, představí Britové v posledním kvartálu příštího roku.

A že Aston Martin myslí start do nového segmentu zcela vážně, dokazují velké investice do nového závodu. Ten je umístěn v St. Anthanu v jižním Walesu. Má podobná příběh jako spoustu závodů či okruhů v Británii, tedy že neskryje vojenskou minulost.

Na počest závodní ikoně. Aston Martin představuje speciální edici modelu DBS

Na počest závodní ikoně. Aston Martin představuje speciální edici modelu DBS

Dosud byla vlastněna ministerstvem obrany. Dosud samostatnou továrnu v Gaydonu také zástupci automobilky jmenují jako "domov pro elektrifikaci". Moderní stavba tak bude sloužit i pro produkci budoucích elektromobilů a hybridů. Včetně stárnoucího sedanu Rapide E či luxusní značky Lagonda.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků