Aston Martin Virage: vítané doplnění

Automobilka Aston Martin se rozhodla zacelit mezeru mezi svými stávajícími modely DBS a DB9. Představila model Virage.

Ten bude dodáván s uzavřenou karoserií Coupe i jako kabriolet se skládací střechou s tradičním označením Volante. Jinými slovy, Aston Martin se zkrátka rozhodl dále zkomplikovat život fandům rychlých kol, co si budeme namlouvat, její stávající modely (pochopitelně s výjimkou bizarního subkompaktu Aston Martin Cygnet) jsou si velmi podobné a jejich rozlišení je oříškem i pro zkušeného pozorovatele. A je možné, že tím opět znesnadní výběr i samotným zákazníkům, ale kdo ví. Nyní máme před sebou novinku se vzkříšeným jménem Aston Martin Virage, jenž se v nabídce vklíní mezi vozy Aston Martin DBS a Aston Martin DB9.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin Virage Coupe

Výrobce prohlašuje, že model Virage „kloubí prvotřídní techniku z DBS s komfortem a vytříbeností, jež se nachází v typech DB9 a Rapide“. Obě karosářské verze Astonu Martin Virage disponují známým šestilitrovým vidlicovým dvanáctiválcem. Uvážíme-li, že v modelu DB9 nabízí 477 koní (351 kW) výkonu a 600 Nm točivého momentu, zatímco DBS se vyznačuje výkonem 517 koní (380 kW) a točivým momentem 569 Nm, nový Virage se se svými hodnotami 497 koní (365 kW), resp. 569 Nm řadí přímo mezi ně. Na motor navazuje šestistupňová automatická převodovka Touchtronic II umístěná podle receptu transaxle v jednom celku s rozvodovkou.  

Aston Martin Virage zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,6 s a dosáhne nejvyšší rychlosti 299 km/h. Do standardní výbavy patří nové adaptivní pérování ADS, stabilizace DSC s řadou jízdních režimů, ale také s uhlíkokeramickými brzdovými kotouči CCM. Na první pohled se model Virage vyznačuje novou hliníkovou maskou chladiče s pěti vodorovnými lamelami ve stylu Astonu One-77, hlavními světlomety s denními světly z LED a novými nárazníky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin Virage Volante

Interiér dostal celokožené čalounění s kontrastním stehováním a rozšířenou výbavou zahrnující také tempomat, navigaci, Bluetooth nebo audiosoustavu Aston Martin Premium s výkonem 700W a podporou Dolby Pro Logic II a iPod. A ještě jedna zajímavost závěrem. Verze Coupe bude k mání nejen v konfiguraci 2+2, ale také v čistě dvoumístném provedení, u kterého zadní nouzová sedadla nahradí odkládací lavice, což má mít příznivý vliv také na snížení hmotnosti.
 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
 


 

 

bazar

Audi A3 1,8
Rok výroby: 1998
Stav: 153 237 km
Cena: 40 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2011
Stav: 155 197 km
Cena: 590 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 280 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2007
Stav: 164 950 km
Cena: 174 000 Kč
Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků