Aston Martin Vantage V12 Volante: bez střechy pro 101 šťastlivců

Automobilka Aston Martin o sobě dává znovu vědět. Tentokrát jde o omezenou sérii vozů Vantage V12 s otevřenou karoserií.

Teprve před několika dny slavila premiéru nová vlajková loď značky v podobě impozantního modelu Aston Martin Vanquish, ale již je zde další novinka. Tentokrát jde o otevřené provedení modelu Vantage V12 s tradičním označením Volante (dosud byl Vantage v této karosářské verzi dodáván pouze v kombinaci se standardním osmiválcovým motorem).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Aston Martin Vantage V12 Volante bude oficiálně představen až koncem týdne

Letos na jaře základní Aston Martin Vantage V8 prošel faceliftem, ale ještě několik týdnů před tím jsme byli svědky premiéry špičkového provedení této řady v podobě na 150 kusů omezené série Aston Martin Vantage V12 Zagato slavící loňské půlstoleté jubileum spolupráce se slavnou italskou karosárnou.

Aston Martin Vantage V12 Zagato: bestie oficiálně!

Aston Martin Vantage V12 Zagato: bestie oficiálně!

Vozů Aston Martin Vantage V12 Volante vznikne ještě méně. Bude jich jen 101, výroba bude zahájena na sklonku letošního roku a potrvá přibližně devět měsíců, přičemž objednávky se již přijímají. Cena se má pohybovat přibližně na částce v přepočtu 4,8 mil. Kč. S ohledem na dodatečné výztuže karoserie, zvyšující kromě tuhosti karoserie také hmotnost vozu, prošly důkladnou revizí především závěsy kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Uvnitř i zvenčí zaznamenáme řadu doplňků z uhlíkových kompozitů

Zvenčí si všimneme také upraveného víka zavazadlového prostoru, řady prvků z uhlíkových kompozitů, přepracovaných zadních svítilen se zatmavenými okraji a „karbonovými“ vložkami, nových kovaných ráfků a koncovek výfuků a emblémů Aston Martin s tmavými podklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důraz na detail bývá u vozů této kategorie samozřejmostí

Interiér dostal upravenou středovou konzoli s nově provedenými ovladači a dalšími doplňky z uhlíkových kompozitů (oproti standardnímu příplatkovému paketu Carbon Interiér).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků