Aston Martin Vantage V12 Volante: bez střechy pro 101 šťastlivců

Automobilka Aston Martin o sobě dává znovu vědět. Tentokrát jde o omezenou sérii vozů Vantage V12 s otevřenou karoserií.

Teprve před několika dny slavila premiéru nová vlajková loď značky v podobě impozantního modelu Aston Martin Vanquish, ale již je zde další novinka. Tentokrát jde o otevřené provedení modelu Vantage V12 s tradičním označením Volante (dosud byl Vantage v této karosářské verzi dodáván pouze v kombinaci se standardním osmiválcovým motorem).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Aston Martin Vantage V12 Volante bude oficiálně představen až koncem týdne

Letos na jaře základní Aston Martin Vantage V8 prošel faceliftem, ale ještě několik týdnů před tím jsme byli svědky premiéry špičkového provedení této řady v podobě na 150 kusů omezené série Aston Martin Vantage V12 Zagato slavící loňské půlstoleté jubileum spolupráce se slavnou italskou karosárnou.

Aston Martin Vantage V12 Zagato: bestie oficiálně!

Aston Martin Vantage V12 Zagato: bestie oficiálně!

Vozů Aston Martin Vantage V12 Volante vznikne ještě méně. Bude jich jen 101, výroba bude zahájena na sklonku letošního roku a potrvá přibližně devět měsíců, přičemž objednávky se již přijímají. Cena se má pohybovat přibližně na částce v přepočtu 4,8 mil. Kč. S ohledem na dodatečné výztuže karoserie, zvyšující kromě tuhosti karoserie také hmotnost vozu, prošly důkladnou revizí především závěsy kol.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Uvnitř i zvenčí zaznamenáme řadu doplňků z uhlíkových kompozitů

Zvenčí si všimneme také upraveného víka zavazadlového prostoru, řady prvků z uhlíkových kompozitů, přepracovaných zadních svítilen se zatmavenými okraji a „karbonovými“ vložkami, nových kovaných ráfků a koncovek výfuků a emblémů Aston Martin s tmavými podklady.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Důraz na detail bývá u vozů této kategorie samozřejmostí

Interiér dostal upravenou středovou konzoli s nově provedenými ovladači a dalšími doplňky z uhlíkových kompozitů (oproti standardnímu příplatkovému paketu Carbon Interiér).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků