Aston Martin Vantage GTV8: karbon, 446 koní a manuál pro 150 zájemců

Aston Martin Vantage GTV8: karbon, 446 koní a manuál pro 150 zájemců

Aston Martin představil nejostřejší verzi modelu Vantage, která si bere inspiraci u závodního speciálu Vantage V8 GTE. Novinka se jmenuje GTV8 a její hlavní předností má být nízká hmotnost. Špatnou zprávou na úvod je fakt, že vznikne pouze 150 kusů.

Ruská společnost Cardi se důkladně podívala na Aston Martin DB9

Ruská společnost Cardi se důkladně podívala na Aston Martin DB9

Automobilka označuje nové GTV8 jako nejlehčí Vantage v historii a nutno podotknout, že se kvůli hmotnosti udělalo opravdu mnoho opatření. Vůz například dostal lehká litá kola, lithium-iontový akumulátor, karbonovou střechu a polykarbonátové zadní okno (ze stejného materiálu jsou vyrobena také zadní boční okna).

Výčet změn zahrnuje ještě titanový výfuk a sportovní karbonové sedačky. Ty lze, opět kvůli hmotnosti, ovládat pouze manuálně. Aston ale chtěl zachovat možnost každodenního použití, takže z automobilu nevyndal klimatizaci, ozvučení ani multimediální systém. Součástí výbavy je také celá řada karbonových doplňků vylepšujících aerodynamiku vozu.

Ženeva 2016 živě: Aston Martin DB11 dostal motor 5.2 V12 twin-turbo

Ženeva 2016 živě: Aston Martin DB11 dostal motor 5.2 V12 twin-turbo

Pohon má na starost blíže nespecifikovaný osmiválcový motor o objemu 4,7 litru. Ten by podle předběžných zpráv měl nabídnou 328 kW (446 koní). Spojen bude se šestistupňovým manuálem, nicméně zájemci dostanou do svého exempláře také sedmistupňový automat. Podvozek má být doslova „super-ostrý“.

Aston vyrobí pouze malou sérii limitovanou na 150 kusů. První šťastlivci, kteří zaplatí za tento automobil minimálně 5,6 milionu korun, se dočkají ve čtvrtém čtvrtletí letošního roku. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 83 187 km
Cena: 316 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 110 855 km
Cena: 250 000 Kč
MINI Countryman 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 61 840 km
Cena: 430 000 Kč
MINI Mini 1,4
Rok výroby: 2007
Stav: 65 750 km
Cena: 140 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2009
Stav: 66 564 km
Cena: 163 000 Kč
MINI Mini 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 34 034 km
Cena: 290 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků