Aston Martin Vanquish Zagato se představí příští měsíc na Villa d’Este

Další mistrovské dílo vzniklé ze spolupráce italské karosárny Zagato a automobilky Aston Martin si návštěvníci budou moci prohlédnout už zítra v rámci tradiční přehlídky automobilové elegance Concorso d’Eleganza Villa d’Este na břehu italského jezera Como.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Svalnaté proporce a nádherné detaily, to je v kostce Aston Martin Vanquish Zagato

V Zagatu si tentokrát vzali do parády Aston Martin Vanquish, který zásadně přepracovali. Autu nechybí typické dvojité vyboulení na střeše, svalnatá záď ani dravě vyhlížející nárazník. Znalci pak jistě poznají zadní světlomety inspirované okruhovým Vulcanem nebo zrcátka vypůjčená ze vzácného supersportu One-77.

Natáčení Spectre stálo 883 milionů korun jen za zničená auta

Natáčení Spectre stálo 883 milionů korun jen za zničená auta

Změn se dočkal i interiér, ale tady už se změny omezily zejména na jiné, hodnotnější materiály. Na dveřních panelech byste objevili kombinaci Alcantary a karbonu, zatímco červeno-černá sedadla byla obdařena o logo italské karosárny tvořené písmenem Z.

Všechno při starém zůstalo i pod kapotou, zejména pokud jde o dvanáctiválec 5,9 l. Jeho výkon byl ovšem zvýšen z původních 421 kW (573 koní) na rovných 600 koní. Přestože jde zatím jen o koncept, už teď si můžete být jistí, že vznikne velmi omezená série s astronomickou cenovkou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

16.  12.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků