Aston Martin Vanquish S Ultimate Edition

Konec života modelu Vanquish S se nezadržitelně blíží a to je vhodný okamžik na to, aby Aston Martin přinesl limitovanou edici.
Aston Martin Vanquish S Ultimate Edition

Aston Martin nyní přináší limitovanou edici svého modelu Vanquish S. Ne, tyto vozy nebudou mít vyšší výkony a ani nijak upravené mechanické díly, jen jim automobilka vštěpí ještě větší dávku exkluzivity.

Verze Ultimate Edition dostane speciální černý lak a ve stejné barvě bude i kožený interiér. Navíc zákazníci najdou uvnitř více chromovaných a hliníkových doplňků. K dispozici bude výhradně verze 2+2. To rozhodně není žádná speciální nabídka, ale u Astonu za tuhle edici nechtějí ani o Libru navíc. I tak si jich ale musíte připravit pěkný balík, přesně 177 100 Liber (9,25 mil. Sk/7,34 mil. Kč).

Jen pro shrnutí, pod kapotou Astonu Vanquish S bije dvanáctiválcové srdce s objemem 5,9 litru. Motor dává maximální výkon 388 kW (520 k) při 7000 ot./min. a točivý moment 577 Nm při 5800 otáčkách. Vůz tak zvládne stovku za 4,8 sekundy a dosáhne maximální rychlost 321 km/h. Vanquish S stojí na devetanáctipalcových kolech s rozměrem pneumatik 255/40 vpředu a 285/40 vzadu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin Vanquish S Ultimate Edition

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků