Aston Martin Vanquish S Mansory: ztracený ráj?

Vanquish S je jeden z nejkrásnějších vozů dneška. A co když se mu někdo pokusí přidat ještě více dynamiky a elegance?

Podívejme se nejprve na exteriér. Zde Německý tuner nechal trochu popustit uzdu své fantaziijse však otázkou, zda to už nepřehnal. Přidat více dynamického vzhledu tomuto vozu nemusí vždy dopadnout nejlépe a kombinace černé metalízy s „takřka“ zlatými prvky není to pravé ořechové.

Úctyhodné je, že se úpravce pokusil o odlehčení celé karoserie, nicméně ani v tomto směru se zrovna nepřetrhl. Pouze přední spoiler a zadní difuzor jsou vyroben z karbonu. Ostatní části bodykitu nezaznamenaly větší změny, vylepšené bylo například boční nasávaní a přední maska. Vrcholem těchto úprav je takměř šokující aplikace výřezů v kapotě oplývajících žlutou metalízou. Zde se znova naskýtá otázka zda tento vůz potřeboval právě takové designové změny.

Stať o změnách motoru můžeme klidně vynechat, protože tuner na sériový dvanáctiválec ani „nehrábl“. Z technických změn se zaměřil hlavně na brzdy, které dodala společnost Brembo. Vůz šel taktéž mírně k zemi, díky novým nastavitelným nápravám. Možná špatný dojem můžou dotvářet 20 palcová slitinová kola s rozměrem pneumatik 275/30R20 vepředu a 315/35R20 vzadu.

Ještě pár takovýchto pokusů a automobilka Aston Martin možná vydá zákaz upravování svých vozů... To už je ale věc názoru, určitě se najdou tací, kteří i za takto upravený zaplatí nemlé peníze.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin Vanquish S Mansory

 

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků