Aston Martin Vanquish S: dravější žralok silnic (nové foto)

Hřmotný dvanáctiválec od anglické automobilky Aston Martin dostal nové hlavy, přepracované vstřikování, nová ložiska a vačky. Změnilo se sání a zapracovalo se i na výfuku. Výsledek? Vanquish s označením S je teď s výkonem 382 kW (520 k) o 60 koní silnější než sériový model. Kroutící moment vzrost z 542 Nm na 577 Nm a je dosažen už v 5 800 ot./min. Akceleraci z nuly na stovku zvládá Esko za 4,8 s a maximální rychlost je na hranici 321 km/h oproti původním 306 km/h.

Aby byl zajištěn potřebný přívod vzduchu do motoru, byl zvětšen otvor v přední masce. Pro zlepšení přítlaku na silnici se upravil přední spoiler a víko od zavazadlového prostoru. Tohoto krasavce budete moci krotit pomocí 378mm velkých kotoučových brzd na přední nápravě a 330mm na zadní. Vnitřně chlazené kotouče budou svírat šestipístkové třmeny vpředu a čtyřpístkové vzadu. Devatenáctipalcová kola jsou obuta do pneumatik o rozměrech 255/40 vpředu a 285/40 vzadu.

Kratší řazení bude zajišťovat sportovní dojem z jízdy, interiér zase pohodlí a luxus, jaký je u značky Aston Martin vyhledávaný. Kožené čalounění v kombinaci s hliníkovými doplňky jsou samozřejmostí, stejně jako elektricky ovládané a vyhřívané sportovní sedačky, palubní počítač, duální automatická klimatizace, senzor tlaku vzduchu v pneumatikách, automaticky cloněné zpětné zrcátko a mnoho dalších moderních technologických doplňků.

Fotogalerie

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků