Aston Martin vám k autu postaví i garáž. Návrhy připomínají spíše umělecké galerie

Ke svým autům za miliony liber bude nyní Aston Martin nabízet i navržení a výstavbu zakázkových garáží. Ve výsledku budou takové prostory připomínat spíše umělecké galerie.

Nový projekt Aston Martinu, který příhodně spadá pod personalizační divizi Q, dostává název Galleries and Lairs. Svému jménu přitom vyhoví naprosto, jelikož movitým zákazníkům zprostředkuje výstavbu jejich osobní „galerie“ či „doupěte“, v nichž budou moci uchovávat svá několikamilionová vozidla. Jednoduše řečeno, Aston Martin vám nyní k autu postaví i garáž.

Aston Martin nechal nahlédnout do výroby DB4 GT Zagato. Budete se culit blahem!

Aston Martin nechal nahlédnout do výroby DB4 GT Zagato. Budete se culit blahem!

Na tvorbě unikátního místa pro zaparkování svého auta či celé sbírky bude mít samozřejmě poslední slovo zákazník. Mluvíme pochopitelně o lidech, kteří jsou třeba na rezervačních seznamech hypersportu Valkyrie (cena v přepočtu 60 milionů korun) nebo speciálního dua starého DB4 GT Zagato a moderního DBS GT Zagato (cena v přepočtu 180 milionů liber).

Divize Q samozřejmě nezmiňuje žádné přesné částky, v kolika milionech liber by se jednotlivé projekty speciálních garáží mohly pohybovat. Vše bude záležet na konečné specifikaci. Zveřejněna však už byla hrstka návrhů, předpovídajících možný styl takových zařízení. Luxusem a výstředností se samozřejmě nešetřilo.

Aston Martin Valkyrie poprvé v akci. Hypersport se prohnal na trati v Silverstonu

Aston Martin Valkyrie poprvé v akci. Hypersport se prohnal na trati v Silverstonu

Objevují se zde tradiční prosklené vitríny pro celé sbírky vozidel, nicméně dále lze zahlédnout i složitější stavby zakomponované do terénu krajiny. Jedno doupě má dokonce výtah pro manipulaci s vozem, a aby toho nebylo málo, výtah je prosklený a ohraničený akváriem. Jinde zase Aston Martin Valkyrie stojí na podstavci s cirkulací vody, tudíž vypadá, jako by stál na hladině.

S projekty luxusních prostor má Q určité zkušenosti. Oddělení už pracovalo na návrzích hlavního dealerství například v Tokiu, honosného mrakodrapu Aston Martin Residences v Miami a dalších showroomů značky. A komu by to nestačilo, automobilka klidně zajistí návrh kompletní vily, kde bude auto středobodem celé nemovitosti.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků