A ty si nalep na zeď co chceš. Třeba Mnichov jedničku a už neotravuj.
Škoda, že nevím jak se z těchto stránek odhlásit a smazat své osobní pohledy určitou věc.Domnívám se, že čas to ukáže.Nic méně ten "Lotus" je příšerný. 😂
Raději své komentáře směřuj na článek.150 nebo 200 bohatých, co neví co s penězi, není žádným argumentem pro to, jestli se to auto někomu líbí nebo ne. Oni si kupují auta už právě z toho důvodu, že jich je tak málo a budou si připadat tak strašně vyjímeční.Stejně si myslím a je to jen můj názor, že je to krok do prázdna a estetický hnus.Kde je ten charakteristický chladič? V tomhle jako bude jezdit Bond? James Bond?😂
Stačí trochu přemýšlet a člověk přijde na to, že toto je auto, u kterého není krása, design a estetika na prvním a možná že ani na druhém místě. Takže charakteristický chladič prostě chybí, tady není potřeba. Produkce je prodaná dlouho dopředu, zákazníci budou určitě více než spokojeni, Aston Martin vydělá (snad) nějaké peníze a na světě bude další ultimátní supersport. To, jestli se mi auto líbí nebo ne, je v tomhle případě bezpředmětné. Nad postel si už plakáty nelepím a do pořadníku jsem se také nevešel.
Kam se proboha vytratil klasický vzhled Astona? Doufám, že vzhled DB 9 tady dlouho zůstane. Kdo by chtěl mít doma vzhled formule. Já tedy rozhodně ne. A 60 míčů jo? Strašný.
Kdo? Třeba těch 150 zájemců co za to jsou ochotný těch 60 miliónů dát, složili zálohu a vykoupili celou plánovanou produkci. :-)
Skoro tak ikonicke jako Škoda Fabia RS!
Na rs v tdi v čipu co vyrábí naftu to nemá, neboť cipnes a máš milion koní a litas.
Nádhera auto i ten zvuk. To by nylo žrádlo se s tím projet.
Běžný řidič to auto absolutně nemůže zvládnout. Teda jako může, pokud bude využívat jeho potenciál tak z 30ti %, ale pak to jaksi nemá smysl...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.