Aston Martin V8 Vantage za 4,4 milionu

AM V8 Vantage se poprvé ukázal jako studie v roce 2003, letos na jaře byl představen ve finální podobě. Vůz dlouhý jen 4,38 m ukrývá kapotou osmiválec s objemem 4.3 l, který disponuje výkonem 280 kW (380 k) v 7 000 ot. Maximální kroutící moment je 410 Nm v 5 000 ot. S těmito parametry zvládá nový Aston Martin stovku za 5,0 s a svižně pokračuje až k nejvyšší rychlosti 280 km/h. Síla motoru je přenášena na zadní kola přes šestistupňový manuál. V blatnících jsou osmnáctipalcová kola z lehkých slitin s pneumatikami 235/45 vpředu a 275/40 vzadu.

Brzdný systém má na přední nápravě 350 mm velké odvětrávané kotouče, které svírají čtyřpístkové třmeny a kotouče vzadu mají průměr 330 mm. Ke zklidnění tohoto dravce vám pomůže ABS s elektronickým asistentem, kontrola trakce a ESP. V interiéru jsou elektricky nastavitelné sedačky s koženým čalouněním, klimatizace, audiosystém s CD přehrávačem a šest airbagů. Za příplatek jsou vyhřívané sedačky, tempomat, integrovaný telefon, navigační systém a snímač tlaku vzduchu v pneumatikách. Cena byla na holandském trhu stanovena na 146 700 eur, tedy cca 4,4 milionu korun, prodej začne už v září.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků