Aston Martin V8 Vantage za 4,4 milionu

AM V8 Vantage se poprvé ukázal jako studie v roce 2003, letos na jaře byl představen ve finální podobě. Vůz dlouhý jen 4,38 m ukrývá kapotou osmiválec s objemem 4.3 l, který disponuje výkonem 280 kW (380 k) v 7 000 ot. Maximální kroutící moment je 410 Nm v 5 000 ot. S těmito parametry zvládá nový Aston Martin stovku za 5,0 s a svižně pokračuje až k nejvyšší rychlosti 280 km/h. Síla motoru je přenášena na zadní kola přes šestistupňový manuál. V blatnících jsou osmnáctipalcová kola z lehkých slitin s pneumatikami 235/45 vpředu a 275/40 vzadu.

Brzdný systém má na přední nápravě 350 mm velké odvětrávané kotouče, které svírají čtyřpístkové třmeny a kotouče vzadu mají průměr 330 mm. Ke zklidnění tohoto dravce vám pomůže ABS s elektronickým asistentem, kontrola trakce a ESP. V interiéru jsou elektricky nastavitelné sedačky s koženým čalouněním, klimatizace, audiosystém s CD přehrávačem a šest airbagů. Za příplatek jsou vyhřívané sedačky, tempomat, integrovaný telefon, navigační systém a snímač tlaku vzduchu v pneumatikách. Cena byla na holandském trhu stanovena na 146 700 eur, tedy cca 4,4 milionu korun, prodej začne už v září.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků