Aston Martin....to je srdecni zalezitost....snad jednou nejakou nepredstavitlenou nahodou se v nem i projedu
nemuzu si pomoct, ale tohel auto je proste nadherny :)
A ani nevadí, že není z USA, není prostorné, brzdí a zatáčí, co? ;-)
jiste, jsou vyjimky, co se mi libi i mimo US vyrobu 50 - 80 let :)
AM svetoznama spolahlivost a fakt, ze je pomalsie ako najkavalitnesi sportak [911] ndava moc racia na kupu V8 proti CS
AM V8 je nadherne na dialnici, v meste, na parkovisku, ma krasny zvuk, 997 ma to ale ma to podstatne, co astonu chyba, pri soferovani vyzerate ako idiot, tak sa usmievate a dokazete o 3 km ceste do prace rozpravat cele hodiny. 997 nieje pre ludi, ktory tuzia po astone, ale neplati to naopak. :-D
Těch 100ms co uvádí automobilky je většinou reklamní tahák. Něco jiného je schopnost přeřadit a něco jiného je reálná doba kterou přeřazení trvá. Je třeba si uvědomit, že převodovka po určitou dobu nechá prokluz, meziplyn atd. a to vše přeřazení protáhne. Takže pokud se nejedná o holou sekvenci, ta těch časů nedosahují i když se to u nich píše.Navíc Aston je luxusní GT žádný supersport a není vhodné, aby tam byla použita převodovka, která s vámí s každým přeřazením pořádně škubne. Tam se preferují jiné vlastnosti, tedy více komfortní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.