Aston Martin V8 Vantage N400 Roadster je na světě

Dva měsíce po představení speciální modelu V8 Vantage N400 přichází na scénu další verze. Tentokrát s otevřenou střechou.
Aston Martin V8 Vantage N400 Roadster je na světě

Když je něco úspěšné, je třeba z toho získat maximum. Takže se nelze divit, že po představení edičního modelu V8 Vantage N400 ve verzi kupé přichází i otevřená verze Roadster.

Tip: Představení Astonu Martin V8 Vantage N400 kupé naleznete zde.

Původní model N400 vznikl jako odkaz na úspěchy automobilky na okruhu Nurburging a tento v tom také pokračuje.

Po technické stránce i po stránce stylingu jde u Roadsteru vše v duchu původního kupé. O pohon se tak bude starat upravený osmiválec 4,3 s výkonem 400 koní a točivým momentem 420 Nm. I roadster prošel odlehčovací kůrou a může se pochlubit podvozkem s nastavitelným odpružením.

Na zevnějšku opět nejvíce zaujme sytě oranžový lak, přehlédnout nejdou ani speciální hliníková kola a znalci si povšimnou i nových zadních světel nebo přední mřížky chladiče.

V prodeji se N400 Roadster objeví každým dnem za zatím nespecifikovanou cenu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin V8 Vantage N400 Roadster

 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků