Aston Martin V12 Vantage S Roadster na vrcholu potravního řetězce

Kompaktní dvanáctiválcový roadster je hračka, kterou potřebujeme. Nebo vy snad víte o nějakém lepším autě s dostatkem výkonu pro nenucené proplouvání krajinou?
Seznam kapitol
  1. Aston Martin V12 Vantage S Roadster
  2. Fotogalerie: Aston Martin V12 Vantage S Roadster

Aston Martin V12 Vantage už není žádná velká novinka, ale nějaký nový model nikdy není na škodu. Teď značka představila model V12 Vantage S Roadster. Jak název napovídá, jedná se o nejsilnější auto se stahovací střechou, které vám nyní Aston Martin prodá.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Atmosférické dvanáctiválce jsou ohroženým druhem. Nakupujte, dokud můžete!

Jeho atmosféricky plněný dvanáctiválec o objemu 6,0 l posílá přes robotizovanou převodovku na zadní kola moc pěkný výkon 421 kW (573 koní) a točivý moment 620 Nm. To je tak akorát na to, abyste se dostali na stovku za 4,1 sekundy a rozjeli auto až na 323 km/h.

Aston Martin V12 Vantage S zvládne stovku pod čtyři sekundy  

Aston Martin V12 Vantage S zvládne stovku pod čtyři sekundy  

K takovým hodnotám už se tak nějak samo sebou patří adaptivní podvozek, karbon-keramické brzdy, dvoustupňové ABS či dokonce třístupňová stabilizace. Vše si samozřejmě můžete nastavit, stejně tak odezvu na plyn, rychlost řazení a odpor řízení.

BMW řady 7 (E32) – první německý poválečný dvanáctiválec

BMW řady 7 (E32) – první německý poválečný dvanáctiválec

Na interiéru je už trošku znát věk modelu, ale komu by nějaká léta vadila, když má pod kapotou klasický dvanáctiválec a pohon zadních kol. Prostě roadster ze staré školy pro řidiče, kteří vědí, co dělají. Cenu ještě Aston Martin nezveřejnil, ale určitě to nebude hodnota, která by potenciální klientelu zajímala. Nákup stejně bude řešit jejich sekretář a cenovka je tu jenom proto, aby věděl, kolik peněz má převádět.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Aston Martin V12 Vantage S Roadster
  2. Fotogalerie: Aston Martin V12 Vantage S Roadster
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků