Podle mě nejsou fuj, navazují na tradici slavné DB - 5 *007* ty auta jsou překrásná....
Pche, ze 12 V, toho prda by dala aj M5, nehovoriac o M6 a to maju o 13 konikov menej, i kde dizajn je super...
Promin, ale pripadas mi jako nekdo, kdo o autech nema ani poneti. BMW a Aston Martin jsou 2 odlisne filosofie. Posuzovat to podle koni je totalni hloupost. Nikdy jsi v Astonu nesedel - ani v tom BMW. Zdrz se radeji pripominek...
Ahoj vitual1) Co rozumies pod pojmom filozofia? Je mozne, ze cielove skupiny BMW a Astona su rozdielne, ale obe su, a to je evidentne, sportovo ladene a orientovane na pozitok z jazdy, takze tam sa tieto auta (hlavne M6, lebo M5 je predsa len limuzina s lepsimi uzitkovymi vlastnostami ako velkost kufra ci miesto pre zadnych pasazierov) urcite stretavaju a preto KLUDNE mozem porovnavat ich vykony, nie? Navyse si si zle precital moj prispevok, ja som porovnaval ciste len dynamiku jazdy, a zhodnotil (i ked mozno trochu expresivne, ale to uz je moja volba), ze je na tom BMW M5 lepsie a to je proste holy fakt.2) Trochu si sa splietol, o autach nieco viem, na KAZDOM type a motore (od 116i az po 760Li) bavoraka som odjazdil stovky kilometrov a jazdil som aj na M6 a najnovsie aj na M5. Je samozrejme, ze mi neuveris, preto sa kludne mozme stavit, mozem ti na net postnut fotku, kde sedim (popripade priamo jazdu) napriklad v M5, 645ci, neskor aj M6. Samozrejme sa na fotke mozem odfotit napriklad s Tvojim rodnym cislom alebo cimkolvek inym, aby ti bolo jasne, ze ta fotka je autenticka a odo mna...
Je rozdil si zajezdit v BMW a v Astonu - jak jsem psal vyse - ja jsem jezdil s Astonem DB7 GT. BMW s Astonem nelze srovnavat. Dokonce Ti v salonu Aston Martinu reknou, ze se to neda srovnat ani s Maserati. Ridil jsem i Maserati 4200 Coupe Cambiocorsa - jizda v Astonu je o necem jinem - jizda je klidna a komfortni. Maserati je taky elegantniho vzhledu, ale Aston je o necem jinem. Ale ono je to tezko popisovat. Astonu jde o neco jineho nez BMW a prave "to jine" dela Astona tak vyjimecneho.BMW vyrabi seriove vozy, kterych se prodaji tisice. Toho Astonu DB7 GT se vyrobilo 190 kusu.Aston je osobnost v pravem slova smyslu - uz jen v tom, ze je z 80% rucne delany. A za cenu Astonu muzes mit 2 BMW 6er. Nemluve o spotrebe Tohle jsem tim myslel...virtual
Dobré dělo, žralok se vším všudy
uz ked som bol maly fagan tak v Playboyi sa pisalo(myslim ze tesne po totalite) o 4 zivotnych autach, Ferrari F radu ci Medove SL nechajme tak, mna zaujalo britske Vantage, Aston Martin samozrejme...Nuz I fall in love with that car, neskor vsak zacal Aston(a jeho brat ci dcera Masserati) kopirovat Ferrari a na vlne s Jaguarom(ten to uplne nezvladol) vyrobili tie zralocie dizajny... nie UPLNE fuj ale fuj.Dodnes sa v nich vazu..skoda.Asi pred 3ma mesiacmi slo na Pro7 ako kazdy utorok BIZZ, a tam aj predstavili myslim tuto bestiu, dokonca aj viackrat(myslim ze bolo aj zrovnanie s Ferrari).Ako clovek by neveril aka to nadhera, 12 valcov, interier jedna basen, az na spotrebu...a hlavne CENU!Ako viem ze vela ludi si to tu dovolit nemoze:) ale vsetko by malo mat cenu, i taky aristokrat ako Aston(hoci mi jeho politika sucasnosti pripomina zachranu pred krachom:)Nuz co BMW vydalo napr. M6, tak tu radsej nezacnem ani porovnanie. V jazdnych vlastnostiach ci agregate nato Aston proste stale nema, nemat BMW spartanske interiery(v M6 im to drevo vobec nevyslo) tak poviem ze tento Aston je shit...cenovo SHIT!Takto radsej porsche a bmw k tomu:)nuz vydava 8valcove verzie doraz Aston, uvidime, imho Porsche will beat shit out of him..
Bohužel máte pravdu v tom, že za cenu jednoho Vanquishe seženete M6 a 911 dohromady.
To je bezesporu pravda, ale obě mají jeden velký problém. Ani jedno z nich není Aston. A v tom to bude.
Naprosto souhlasim - kdo nekdy ochutnal Astona vi, o co jde - ja mel tu moznost s DB7 GT - je to slovy nepopsatelne.
Tohle je stejne uzasne auto, ale ani nevim jestli u nas jezdi. DB9 ano, ale Vanquish nevim.
No je to pekne auto az na tu stredovu konzolu co vyzera jak lacna hi-fi veza. Test 0-160-0 v novom Caraute zas dokazal ze Astony vzdy zaostavaju za udajmi vyrobcu, ved ani Vanquish S sa nedostal na 160 pod 10 s a M5 je rychlejsia. Ale zato ked som pocul DB9 pri plnom plyne tak som sa z toho skoro posadil na zadok, nechapem jak moze mat auto triedy GT tak hlucny vyfuk - BOMBA!!!
Carauto je jediny casopis, kde FabieRS ma 0-100 za 7,2s, kde GTI DSG ma 0-100 se 170kW pod 6s, ale kde aston nikdy nedosahne svych casu :))) divne, co?
slint...slint..slint...slint.....ted ještě zjistit kde na něj vzít...
no musis sa stat Bondom a dostanes take sluzobne
takovy malickost 388x1,36 = 528kv autokau je tesr 0 -160 - 0 a Vanquish S ma tyto casy:0 - 50: 2,34s0 - 100: 5,11s0 - 160: 10,47s reakcni doba ridice 0,25s 160 - 4,73a celkeove tedy 15,45 hezkej clanek
Přečti si tu poznámku pod těmito čísly a pak uvidíš, proč se tyhle hodnoty v jiných časopisech neuvadí
Udaje o vykonu jsou primo ze stranek astonmartin.com a take bych rad uvedl casy, jakych se nam podarilo dosahnout v testu... ale test bohuzel nebyl, neni a asi ani nikdy nebude... Sice se rika, ze nikdy nerikej nikdy, ale budu realista: v CR se astony proste netestuji (k nasi smule)
Nevidel bych to tak spatne, muzu zajistit model DBR9 1:10 se spalovacim motorem 3,5ccm a podvozkem Tamiya k testovani
V tom se ale nesvezu Může to být sice super zabava, ale pocitu z jizdy s Vanquishem to určo nedosahuje
sakra160 - 0: 4,73s
1KW nieje presne 1,36 to je po zaokruhleni ono je to tesne... ale ak vynasobis 388 presnym a nie zaoruhlenym cislom tak vide okolo tych 520... preto sa pouzivaju KWty lebo to je presnejsie..
1kW je presne 1,36 PS (Pferdestärke) - to je nemecka jednotka podle byvale DIN normy... Jenze tohle je britske auto a tudiz se zde pocita s BHP (beak horse power)a tam je prepocet 1kW = 1,34BHP. A pak tedy 388*1,34 = 519,92. 388*1,36 = 527,68Podle soucasnych norem je kterakoli z techto dvou norem nepripustna, ale vykony v "konich" se udavaji jednak ze zvyku a druhak proto, ze vetsi cislo vypada marketingove lepe (co by si jinak VW pocal s Veyronem, kdyby ho musel stavet na vykon 1000kW)
Oficialny cenik Aston Martin:Zakladni vybava: vsechno, 255.000EPriplatkova vybava: male ropni pole v Iranu, 1.000.000 E
Dvanáctiválcové monstrum pod kapotou má pod kapotou 460 koní a silnější verze S dokonce 520 koní a 577 Nm.Že by dvojtá kapota?
No jasně, dvojitá = special edition Opraveno.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.