Aston Martin v USA svolává DB11. Důvodem je zdánlivá prkotina

Zdánlivý detail řeší na sportovním kupé DB11 Aston Martin. Podle amerického úřadu pro bezpečnost na silnicích musí kontrolka defektu pneumatiky varovat řidiče nejdéle za dvacet minut poté, co tlak v jedné z pneumatik klesne pod 25 % ideální hodnoty.

To však Astony neplní a tak je čeká docela netradiční svolávací akce. Počet vozů, které by mohly být problémem postiženy, je automobilkou vyčíslen na 319. Všechny samozřejmě s motorem 5,2 V12.

Aston Martin DB11 dostal nový motor. Dvanáctiválec nyní doplní V8 od AMG

Aston Martin DB11 dostal nový motor. Dvanáctiválec nyní doplní V8 od AMG

Řada DB11 s již novým softwarem pro kontrolu tlaku v pneumatikách se v příštích měsících rozšíří. Varianta s osmiválcovým motorem již byla představena, Aston plánuje ještě otevřenou verzi Volante.

Prohlédněte si fotogalerii nádherného kupé:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků