Aston Martin už nemá domov důchodců. Všechny vozy teď mohou závodit

V Aston Martinu se na staré závodní vozy rozhodně prášit nebude. Jejich nové oddělení je totiž vrací zpět na dráhu. A to všechny.

Automobilka ve čtvrtek oznámila, že veškeré aktivity týkající se historického motorsportu zastřešuje pod nově založenou divizi Aston Martin Heritage Racing. Tou nejdůležitější funkcí nové divize je organizovat takzvané Festival Series.

Okruhový paket a ryzí zlato? Pro Aston Martin Valkyrie žádný problém

Okruhový paket a ryzí zlato? Pro Aston Martin Valkyrie žádný problém

Půjde o slavnosti na závodních okruzích, kde se budou moct vyřádit majitelé například Aston Martin Vulcan nebo Valkyrie AMR Pro. Vstup ale mají povolený i závodní vozy série GT1, GT2, GT3, GT4 a GTE. Své místo dostanou samozřejmě i klasické vozy.

Pro letošní rok jsou oznámeny dvě akce. První se koná v červnu na okruhu Silverstone a kryje se tu s akcí Silverstone Classic. Další proběhne v září při vytrvalostním závodu ve Spa. Pro nadcházející roky 2020 a 2021 však plánují pro každý alespoň tři akce.

Aston Martin vyvíjí nový, menší motor. Nahradí osmiválec od AMG?

Aston Martin vyvíjí nový, menší motor. Nahradí osmiválec od AMG?

Chystané festivaly budou zábavou pro všechny majitele nových i starých závodních vozů Aston Martin. Kromě toho ale budou i moct trénovat na vytrvalostní závod 24 hodin LeMans. K ruce jim totiž bude trojnásobný vítěz Le Mans Darren Turner a pomůže pilovat detaily.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

včera | Petr Schnagl | 7 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 68 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 56 příspěvků