Aston Martin uvede další luxusní sedany do modelové řady Lagonda

Britská značka už není jen o sporťácích. V poslední době se více začíná soustřeďovat také na segment luxusních sedanů.

Aston Martin Lagonda Taraf se na trhu dočkal vřelého přijetí. Vedení britské značky proto chce vytvořit celou "rodinu" luxusních sedanů. Zelenou ale tento plán dostane, až když společnost dosáhne svého finančního cíle. 

„V tuto chvíli předpokládám, že půjde o dvě auta. Mohlo by to být jen jedno, mohou však být i tři. Nejpravděpodobnější jsou ale dvě. Myslím, že Lagonda může být velice přesvědčivou značkou na trhu," řekl Andy Palmer, generální ředitel společnosti. 

Aston Martin představil ve spolupráci s Red Bullem limitovanou edici vozů

Aston Martin představil ve spolupráci s Red Bullem limitovanou edici vozů

Pokud se povede vytvoření dalších modelů, zřejmě se tato řada dočká jedinečné pohonné jednotky. Dbát se bude hlavně na emise. 

„Nízké emise jsou samozřejmě důležité pro auta, která mají tendenci trávit spoustu času ve městech. Každý sortiment vozů Aston Martin se může pochopitelně lišit ve svých pohonných jednotkách," dodal Palmer.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
Minitest VW T-Roc 1.5 TSI a 2.0 TSI: Dvakrát podstatně jinak

VW T-Roc 1.5 TSI vs 2.0 TSI (minitest)

Vyzkoušeli jsme dvě zážehové zážehové verze Volkswagenu T-Roc. Významně se liší i výbavou.

7.  6.  2018 | Milan Lažanský | 36 příspěvků