Aston Martin udělal z klasického DB6 elektromobil. Hledí na temné časy

bzzz  |  05. 12. 2018 12:34

Spalovaky snad jeste chvili vydrzi. Jde o to mimojine nahradit ty, kde pozitiva prevazuji nad negativy resp zmena prinese neodiskutovatelne vyhody.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  05. 12. 2018 13:02

Po přečtení nadpisu článku mi bylo do breku, ale nakonec to tak hrozné není, pokud je možné motor do vozu opět vrátit - zajímavé řešení.

Ovšem toto:
"svět, kde je provoz klasických automobilů se spalovacím motorem legislativně zakázán" - to je hnus! Toho se doufám nedožiju.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  05. 12. 2018 14:19

Já bych legislativně zakázal topení uhlím. Ve vesnici o sto domech stačí jeden takový blb a nedá se dýchat nikde. Přitom je to, narozdíl od spalování odpadků, dle zákona v pořádku. Proti tomuto problému jsou výfukové emise pár pitomců s vykuchaným DPF marginalita.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 12. 2018 14:59

Pletete si pojmy s dojmy. Uhli se da spalovat celkem rozumne (ne kazdy muze plyn nebo drevo). Lide ale jednak neumi topit, druhak topi kde cim. Vykuchane DPF resp jedovate/smrtici motory nejsou otazkou par pitomcu - navic auta cadi lidem primo do xychtu.

Odpovědět  |   | 
jean  |  05. 12. 2018 19:53

smutné smutné smutné - našťastie vratné do pôvodnej podoby.

Odpovědět  |   | 
Da Vinci  |  05. 12. 2018 21:16

Taky muzou prekreslit Monu Lisu eklogickyma vodovkama

Odpovědět  |   | 

Ty uděláš nejlíp když si zmaluješ ptáka

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 47 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je nové video z uzounkých ulic Štramberka

Tatra dělá geniální podvozky. Důkazem je no…

Tatra Force může sloužit u armády i hasičům. Kopřivničtí nyní ubezpečují, že se dostane opravdu všude.

29.  8.  2020 | | 19 N/A
Kadera Vladimír
TatraVideo
Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. Projekt ale nakonec zatrhlo vedení

Takto mohla vypadat modernizace Tatry 603. …

Čtyřkolový symbol luxusního života v Československu se měl původně dočkat zásadní modernizace. Zdárný konec však nepřišel.

12.  9.  2020 | | 28 N/A
Fuglevič Daniel
LimuzínaVývojTatra
Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Levná není, stojí za to?

Nová Škoda Enyaq iV poprvé naživo: Už jsme …

Dost možná jde o nejdůležitější model v celé historii automobilky Škoda. Enyaq iV je první vůz Škoda od základu navržený jako elektromobil a dnes si v Praze odbyl světovou premiéru, my však měli možnost si jej do detailu prohlédnout už s předstihem.

1.  9.  2020 | | 174 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVCrossoverPremiéry
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 181 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o praktickou Škodu. Neměl šanci uspět

BAZ Furgonet byl marný pokus Slováků o prak…

Dodávka s motorem uloženým vzadu pod nákladovým prostorem může na první pohled vypadat jako naprostý nesmysl. Když vám ale zoufale chybí prostředky na vývoj nového automobilu s vhodnější koncepcí, můžete si buď založit ruce za hlavu nebo to zkusit. V Bratislavských automobilových závodech si vybrali tu druhou možnost, proti státnímu plánování komunistického molocha však neměli šanci.

19.  9.  2020 | | 39 N/A
Mihálik Miro
DodávkyŠkodaUžitková autaRetro