Aston Martin udělal z klasického DB6 elektromobil. Hledí na temné časy

bzzz  |  05. 12. 2018 12:34

Spalovaky snad jeste chvili vydrzi. Jde o to mimojine nahradit ty, kde pozitiva prevazuji nad negativy resp zmena prinese neodiskutovatelne vyhody.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  05. 12. 2018 13:02

Po přečtení nadpisu článku mi bylo do breku, ale nakonec to tak hrozné není, pokud je možné motor do vozu opět vrátit - zajímavé řešení.

Ovšem toto:
"svět, kde je provoz klasických automobilů se spalovacím motorem legislativně zakázán" - to je hnus! Toho se doufám nedožiju.

Odpovědět  |   | 
gamblik  |  05. 12. 2018 14:19

Já bych legislativně zakázal topení uhlím. Ve vesnici o sto domech stačí jeden takový blb a nedá se dýchat nikde. Přitom je to, narozdíl od spalování odpadků, dle zákona v pořádku. Proti tomuto problému jsou výfukové emise pár pitomců s vykuchaným DPF marginalita.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  05. 12. 2018 14:59

Pletete si pojmy s dojmy. Uhli se da spalovat celkem rozumne (ne kazdy muze plyn nebo drevo). Lide ale jednak neumi topit, druhak topi kde cim. Vykuchane DPF resp jedovate/smrtici motory nejsou otazkou par pitomcu - navic auta cadi lidem primo do xychtu.

Odpovědět  |   | 
jean  |  05. 12. 2018 19:53

smutné smutné smutné - našťastie vratné do pôvodnej podoby.

Odpovědět  |   | 
Da Vinci  |  05. 12. 2018 21:16

Taky muzou prekreslit Monu Lisu eklogickyma vodovkama

Odpovědět  |   | 
kuk  |  07. 12. 2018 11:58

Ty uděláš nejlíp když si zmaluješ ptáka

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC: Když vám auto vybírá peněženka

Mitsubishi Space Star 1.2 MIVEC

Kategorie aut, která se dají koupit do tří set tisíc korun, se pomalu ale jistě zužuje. Kvůli novým povinným bezpečnostním systémům navíc můžeme očekávat zdražení napříc celým segmentem. Mitsubishi Space Star se však ještě drží v přijatelných mezích.

včera | Vladimír Kadera | 5 příspěvků
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 71 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 100 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terénu však stálo mimo zákony

Škoda Buggy mířila do výroby. Erko do terén…

Umíte si představit, že by se v 70. letech dostala do výroby vedle klasického sedanu a kupé také bugina bez dveří a klasické střechy? Vývojové oddělení AZNP tomu věřilo, tehdejší podmínky však jejich odvaze vůbec nenahrávaly.

20.  4.  2019 | | 12 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 190 N/A