Aston Martin teď nabízí i domácí závodní simulátor. Míří na vybranou klientelu

Britská automobilka nabízí řešení pro ty nadšence do řízení, kterým se občas nechce svůj Aston vytahovat z garáže.

Nejspíše se díváte na jednu z nejdražších položek příslušenství s logem Aston Martin, kterou značka nabízí mimo své portfolio automobilů. Domácí závodní simulátor AMR-C01 vznikl ve spolupráci s britskou technologickou společností Curv Racing Simulators, a jak byste možná očekávali, ve výsledku jde o vskutku exkluzivní zboží.

Aston Martin Victor oficiálně: Kombinace One-77 a Vulcanu má 848 koní a manuál

Aston Martin Victor oficiálně: Kombinace One-77 a Vulcanu má 848 koní a manuál

Aston Martin uvádí, že jeho domácí simulátor bude perfektním doplňkem každé luxusní herní místnosti. Nepochybně tedy míří na klientelu, která už pár reálných Astonů v garáži má. Konstrukce simulátoru je vytvořena z karbonu, jde o celistvý monokok. Vzhled je dílem designového oddělení automobilky a pozice za volantem v karbonové sedačce má připomínat usednutí do hypersportu Valkyrie.

O samotné výpočetní technice se Aston Martin příliš nerozepisuje, v každém případě ale zmiňuje ty nejlepší komponenty současnosti. Před hráčem je širokoúhlá, zakřivená obrazovka Samsung, a co se týče softwaru, Curv Racing Simulators se spoléhá standardně na poslední verzi série Assetto Corsa, dnes respektované jméno na poli závodní simulace.

Už i děti mohou mít vlastní Aston Martin DB5. I nejlevnější však stojí přes milion

Už i děti mohou mít vlastní Aston Martin DB5. I nejlevnější však stojí přes milion

Rovněž asi nepřekvapí, že u závodního simulátoru Aston Martin nasazuje stejnou prodejní strategii jako u svých nejexkluzivnějších modelů – půjde o limitovanou produkci 150 kusů, pro kterou nyní značka otevírá knihu rezervací. Cenovky startují na částce 57.500 liber (bez daně), tedy v přepočtu asi 1,66 milionu korun.

Aston Martin

Aston Martin je britský výrobce luxusních sportovních automobilů. Je pojmenován dle zakladatele Lionela Martina a závodu Aston Hill.

Od roku 1994 byl majitelem automobilky Ford. V roce 2007 značka přešla pod britské konsorcium Prodrive.

Aston Martin VantageAston Martin DB11 Aston Martin Vanquish

Nový Hyundai i20 může vzbudit poprask! Řídili jsme prototyp s litrovým motorem

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Nový Hyundai i20 je očekávaným soupeřem fabie a spol. Přijede až v říjnu, my už jsme jej ale exkluzivně vyzkoušeli.

20.  9.  2020 | Jiří BaborskýOndřej Mára | 45 příspěvků
Poprvé za volantem Škody Octavia RS iV: Eso v rukávu spořivého manažera

Škoda Octavia RS iV

Nová Škoda Octavia RS je k mání ve třech verzích pohonu. Vyzkoušeli jsme tu, která je z pohledu techniky nejkomplikovanější.

17.  9.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
S elektrickým VW ID.3 poprvé v Česku: Velký skok pro VW, problém pro ostatní?

VW ID.3 1st Edition 150 kW

Volkswagen ID.3 se na našem trhu už nějaký ten pátek prodává, vůbec první kontakt na české půdě jsme s ním však zažili až minulý týden. A vy můžete taky.

14.  9.  2020 | Jan Mička | 59 příspěvků