Aston Martin svolává model Vantage. Kvůli převodovce

Kvůli nedávnému incidentu, který se stal v Číně, Aston Martin vyhlásil hromadnou opravu svého modelu Vantage.

Aston Martin nebyla po pravdě nikdy značka, která se vyznačuje dokonalou spolehlivostí. Hlavně modely ze 70. a 80. let byly v tomto ohledu doslova proslulé. A dokonce i v dnešních dnech není evidentně konec s technickými problémy.

Aktuální prohlášení od Astonu zní: "Aston Martin organizuje celosvětové stažení z trhu 1 658 vozů Vantage poté, co problémy s běžnou aktualizací přenosového softwaru převodovky vedly k incidentům v Číně, kde některé automobily ztrácely energii."

Budoucnost Aston Martinu? I supersport s motorem uprostřed

Budoucnost Aston Martinu? I supersport s motorem uprostřed

Tento impulz vnikl na základě stížností zákazníků, které trvají už od roku 2014.

Vozidla, kterých se toto prohlášení týká, byla vyrobena od června 2013 do září 2013 a jsou vybavena převodovkami Sportshift I a Sportshift II. Ty mají automatizovanou manuální elektro-hydraulickou spojku. V roce 2006, kdy ji Aston poprvé představil, o ní mluvil jako o převodovce, která pracuje třikrát rychleji než manuál, ze kterého vychází.

Aston Martin udělá 3D scan majitelům Valkyrie. Vše pro perfektní posaz

Aston Martin udělá 3D scan majitelům Valkyrie. Vše pro perfektní posaz

Spojka je ale Achillovou patou. Automobilka uvedla, že někteří prodejci neuměli správně resetovat polohu spojky pro provedení aktualizací pro přenos rychlostí. To v praxi znamená, že se vozidlo zasekne.

Až do dnešního dne je zaznamenáno 21 případů náhlé ztráty výkonu u Vantage. Všechny v Číně. Další úpravou, kterou projde převodovka, je výměna kapalinového potrubí. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků