Aston Martin se zajímá o hybridní technologie Mercedesu

Automobilový průmysl se musí v poslední době neustále více přizpůsobovat ekologizaci, která nutí výrobce snižovat spotřebu i emise. Vývoj nových technologii není zrovna levný, a tak se na tomto poli snaží automobilky spolupracovat ještě častěji než v jiných případech.

Do roku 2012 mají být dle Evropské komise průměrné emise CO2 jen 130g/km, což u automobilek produkujících výkonné vozy je cíl skutečně těžký. Jako řešení tohoto problému vidí Aston Martin koupi menších agregátů (šesti i osmiválců) od Mercedesu, a to včetně hybridních verzí. Kombinace benzínového agregátu a elektromotoru může být zajímavá i z pohledu pružného zrychlení, kdy elektromotor přijde vhod. Na druhou stranu tím utrpí hmotnost vozů - pochopitelně se ale nepředpokládá, že by se Aston vydal touto cestou u ostřejších modelů.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin Rapide Concept

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků