Aston Martin se přizpůsobuje poptávce, zpomaluje produkci

Klesající poptávka po nových vozech se pochopitelně projevuje i na výrobních plánech prémiových automobilek, o jejichž vozy vesměs není stejně takový zájem jako o ostatní auta. V poslední době příchod ekonomické krize pocítil i Aston Martin, jehož vedení rozhodlo o zavedení třídenního pracovního režimu v závodu Gaydon. Zaměstnanci si tak vždy po třech dnech práce budou moci užít čtyřdenního volna, moc rádi za něj ale asi vesměs nebudou...

Společnost má za sebou i první vlnu propuštění, při níž o práci přišlo až 300 zaměstnanců, z větší části externích. O osudu dalších stovek pracovníků se zatím ještě jen rozhoduje, ovšem půjde-li to takto dále, o práci budou muset přijít další stovky lidí.

Klepněte pro větší obrázek 
Gaydon: zpomaluje se do odvolání
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

dnes | Jan Mička | 7 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků