Aston Martin se přizpůsobuje poptávce, zpomaluje produkci

Klesající poptávka po nových vozech se pochopitelně projevuje i na výrobních plánech prémiových automobilek, o jejichž vozy vesměs není stejně takový zájem jako o ostatní auta. V poslední době příchod ekonomické krize pocítil i Aston Martin, jehož vedení rozhodlo o zavedení třídenního pracovního režimu v závodu Gaydon. Zaměstnanci si tak vždy po třech dnech práce budou moci užít čtyřdenního volna, moc rádi za něj ale asi vesměs nebudou...

Společnost má za sebou i první vlnu propuštění, při níž o práci přišlo až 300 zaměstnanců, z větší části externích. O osudu dalších stovek pracovníků se zatím ještě jen rozhoduje, ovšem půjde-li to takto dále, o práci budou muset přijít další stovky lidí.

Klepněte pro větší obrázek 
Gaydon: zpomaluje se do odvolání
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

včera | Miro Mihálik | 8 příspěvků
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků