Aston Martin se přizpůsobuje poptávce, zpomaluje produkci

Klesající poptávka po nových vozech se pochopitelně projevuje i na výrobních plánech prémiových automobilek, o jejichž vozy vesměs není stejně takový zájem jako o ostatní auta. V poslední době příchod ekonomické krize pocítil i Aston Martin, jehož vedení rozhodlo o zavedení třídenního pracovního režimu v závodu Gaydon. Zaměstnanci si tak vždy po třech dnech práce budou moci užít čtyřdenního volna, moc rádi za něj ale asi vesměs nebudou...

Společnost má za sebou i první vlnu propuštění, při níž o práci přišlo až 300 zaměstnanců, z větší části externích. O osudu dalších stovek pracovníků se zatím ještě jen rozhoduje, ovšem půjde-li to takto dále, o práci budou muset přijít další stovky lidí.

Klepněte pro větší obrázek 
Gaydon: zpomaluje se do odvolání
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 19 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků