Aston Martin se přizpůsobuje poptávce, zpomaluje produkci

Klesající poptávka po nových vozech se pochopitelně projevuje i na výrobních plánech prémiových automobilek, o jejichž vozy vesměs není stejně takový zájem jako o ostatní auta. V poslední době příchod ekonomické krize pocítil i Aston Martin, jehož vedení rozhodlo o zavedení třídenního pracovního režimu v závodu Gaydon. Zaměstnanci si tak vždy po třech dnech práce budou moci užít čtyřdenního volna, moc rádi za něj ale asi vesměs nebudou...

Společnost má za sebou i první vlnu propuštění, při níž o práci přišlo až 300 zaměstnanců, z větší části externích. O osudu dalších stovek pracovníků se zatím ještě jen rozhoduje, ovšem půjde-li to takto dále, o práci budou muset přijít další stovky lidí.

Klepněte pro větší obrázek 
Gaydon: zpomaluje se do odvolání
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků