Aston Martin se přizpůsobuje poptávce, zpomaluje produkci

Klesající poptávka po nových vozech se pochopitelně projevuje i na výrobních plánech prémiových automobilek, o jejichž vozy vesměs není stejně takový zájem jako o ostatní auta. V poslední době příchod ekonomické krize pocítil i Aston Martin, jehož vedení rozhodlo o zavedení třídenního pracovního režimu v závodu Gaydon. Zaměstnanci si tak vždy po třech dnech práce budou moci užít čtyřdenního volna, moc rádi za něj ale asi vesměs nebudou...

Společnost má za sebou i první vlnu propuštění, při níž o práci přišlo až 300 zaměstnanců, z větší části externích. O osudu dalších stovek pracovníků se zatím ještě jen rozhoduje, ovšem půjde-li to takto dále, o práci budou muset přijít další stovky lidí.

Klepněte pro větší obrázek 
Gaydon: zpomaluje se do odvolání
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků