Aston Martin se nevzdává sexy názvu Vanquish. Ten příští ale bude úplně jiný

Britové říkají, že půjde o vůbec nejhezčí auto s motorem uprostřed. Inu, minimálně jméno mít pěkné bude. A tradiční.

Jen si to řekněte nahlas. Vanquish. Byla by škoda, kdyby toto jméno zmizelo ze současného automobilového světa. Přesně to však hrozilo, když nástupce posledního Vanquishe přejmenovali na DBS Superleggera coby poctu staré italské karosárně Touring Superleggera.

Tohoto jména se však Aston Martin nepustí. Naopak, má s ním velkolepé plány. Novým Vanquishem bude totiž vrcholný model s motorem uprostřed. Při rozhovoru s novináři v rámci představení zmíněného DBS Superleggera to naznačil marketingový šéf značky, Marek Reichmann: "Bez toho abych řekl jasné ano přiznávám, že je to nádherná možnost pro takový název, jakým je Vanquish."

Bondův legendární Aston Martin DB5 z Lega má i vystřelovací sedadlo

Bondův legendární Aston Martin DB5 z Lega má i vystřelovací sedadlo

Reichmann po nepřesvědčivém úvodu dále zmínil, že jméno Vanquish zahrnou do následujících sedmi modelů, které představí během dalších sedmi let. Mezi ně patří právě i supersport, který má být "tím nejhezčím autem s motorem uprostřed". Založen má být na modelu Valkyrie, speciálu, který se vyrobil jen pár kusů a nesmí na silnice. Bude ale menší a očekává se hybridní pohon s osmiválcem. Dorazí prý v roce 2020.

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků