Aston Martin Rapide S: novinka poprvé v pohybu

Značka Aston Martin představuje vylepšenou verzi svého sedanu Rapide na prvním jízdním videu.

Před třemi lety tradiční producent ryze sportovních automobilů Aston Martin vyrukoval se svým modelem Rapide, jenž se stal v jeho dějinách přelomem. Rapide sledoval trend a nabídl čtyřdveřovou karoserii sedan. Čas ale běží a na letošním autosalonu v Ženevě se představil následnický model Rapide S. Abyste pochopili tradici Aston Martinu: nejde o novou modifikaci, ale verzi, jež ve výrobním programu dosavadní Rapide nahradí.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Aston Martin Rapide S, jedna z premiér letošního autosalonu v Ženevě

Krátký film k modelu Rapide S tato společnost prezentovala již v době jeho předpremiéry, ale teprve teď Aston Martin do světa vypustil propagační video, jež poprvé ukazuje novinku v pohybu. V záběrech vidíme vůz s namodralým lakováním karoserie a modrou kůží čalouněným interiérem. Na první pohled si všimneme pozměněné tvarování masky chladiče, kapoty a předního nárazníku.

Aston Martin Rapide S: objednejte si ostré čtyřdveřové kupé

Aston Martin Rapide S: objednejte si ostré čtyřdveřové kupé

Připomeňme, že o pohon vozu Rapide S se stará posílené provedení dosud používaného, atmosféricky plněného vidlicového dvanáctiválce s objemem 6,0 l, jehož výkon narostl na 557 koní (410 kW) a točivý moment nabyl na 620 Nm, což je o nějakých 81 koní a 20 Nm více než dosud. Tento supersedan díky tomu zrychluje z 0 na 100 km/h za 4,9  s a dosáhne rychlosti 305 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Rapide S se dočkal také vylepšeného interiéru

Mimochodem, to jsou prakticky stejné hodnoty, jaké nabízí poněkud menší, slabší a levnější sedan Alpina B3, rovněž představený letos v Ženevě…

 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků