Aston Martin Rapide: rival Panamery se odhaluje (první foto)

Se čtyřdveřovými sportovními modely luxusních automobilek se v poslední době doslova roztrhl pytel, o čemž svědčí hned několik modelů, které se představily v průběhu letošního roku. Do této skupiny nepochybně patří i Aston Martin Rapide, jež jsme zatím měli možnost vidět pouze v předprodukční podobě, ovšem první fotografie sériového modelu na sebe nenechaly dlouho čekat a to i navzdory tomu, že automobilka je na veškeré informace skoupá.

Navzdory tomu, nebo možná právě proto se o novém modelu v zákulisí nemálo mluví, přičemž tou nejžádanější informací je především jeho motorizace. Očekává se, že pohon bude zabezpečovat šestilitrový dvanáctiválec s výkonem kolem 500 koní, ovšem k dispozici bude zřejmě i některá z menších pohonných jednotek. Nicméně, na další informace, které budou snad doplněny i o podrobnější fotografie, si budeme muset počkat minimálně do ledna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Aston Martin Rapide: další luxusní "čtyřdveřák" do party
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků