Miso RS
4. ledna 2006 • 22:12

 tak tomuto sa hovori auto.

bob ash
4. ledna 2006 • 13:54

Je to krásný, ale jestli to bude vypadat fakt takhle, měli by se zamyslet. Vanquish - hezký auto. DB9 nádherný, téměř bezkonkurenční auto. V8 - úžasnej, ale už jsme to viděli. Rapide - cože? potřetí totéž? To už je fakt moc ...

BTW: "Délkou se zařadí mezi skutečné obry, protože proti modelu DB9 měří o rovných 300 mm více a atakuje tak hranici pěti metrů." - tohle jste nemysleli vážně, že ne? Chápu, že každýmu nepřijde pětimetrový auto podměrečný, ale obr???? :)))) LOL

Petr
28. srpna 2008 • 20:47

Rapide je dlouhy jen kvuli dalsimu paru dveri a radi se mezi ne sportaky ale spis sportovni limuziny

Milan K
4. ledna 2006 • 9:05

 Aston je dle meho soudu krasne auto .. je to hlavne o emocich Mel jsem moznost minulý rok si ho pořádně prohlédnout v Nemecku, sednout za volant atd. (bohužel jsem neřídil) ... nicméně musím se přiznat, že kdybych si chtěl teď koupit sportovní káru tohoto typu, nevolil bych ani Porsche, Ferrari či Lambo, ale jednoznačně Astona .. Ten automobil ma pro mne neuvěřitelné charisma

Caddy
4. ledna 2006 • 12:10

souhlas...naprosty :)

doubt
4. ledna 2006 • 9:47

Vidím to stejně... takové Porsche už má dnes každá uklízečka

Mr-Tuner
4. ledna 2006 • 10:20

hmm, asi se dam na ulizecku

Mr-Tuner
4. ledna 2006 • 10:21

samozrejme jsem myslel uklizecku

tuky
4. ledna 2006 • 0:56

odkedy robi Ferrari 4 miestne auta? 612 sa hadam radi k 2+2...

pjanda
4. ledna 2006 • 2:06

A 2+2 jsou 4, ne?  Ale vazne, muzeme se prit, zda je Scaglietti miri opravdu do stejnych vod, ale faktem je, ze Aston Martin jej povazuje za konkurenci Rapide, a proto jej uvadime. Myslim, ze castecny prekryv zakazniku zde jiste bude...

tuky
4. ledna 2006 • 4:17

dovolim si nesuhlasit
F612 ma tak male zadne sedadla, ze nemoze konkurovat Quattroporte-mu a inym. Navyse tieto "sedany" maju 4 dvere, co 612 nema + nikto so 4 dverami sa nehra na prave GT (co 612 jednoznacne je). [612 je prakticky 575 s dvoma detskymi sedadckami => bezkonkurecne jazdne vlastnosi v GT triede => je to GT-supersport]
Preco radsej neuviest MB-Brabus? To su take GT-sedany
// Ferrari - playboy image; A M - grown-up 007(co sa vzdy pokazi)...

-Ferda-
4. ledna 2006 • 9:34

V jednom cisle casopisu Carato byl prelozen clanek materskeho Autocaru, kde testovali Scaglietti 4 dospeli chlapici a nemeli problem s mistem vzadu => Scaglietti je 2dverove kupe a rozlozenim sedadel 2+2, ale urcite bude primym konkurentem pro AM Rapide, stejne jako pro Porsche Panamera

tuky
4. ledna 2006 • 18:21

to sice spochybnit nemozem :) ale faktom ostava, ze nikto nepojde na dovolenku v 612; v uvodnych spravach o tom porsche stalo, ze by malo byt plnohodnotnou nahradou napr. MB E, ale "trochu" rychlejsie => nieco ako Quattroporte [co teda som este nikoho nevidel porovnavat s 612 (a nielen kvoli cene)]

Notor
4. ledna 2006 • 0:37

Redakce koukám vstoupila do novýho roku s vtipem na rtech

Mike
4. ledna 2006 • 23:51

Aj ja mam taky pocit.. Urcite boli ludia od Astonu smirovat v Skodovke..

Caddy
4. ledna 2006 • 0:34

Krasny auto...ta lagonda je sice hezci, tu uz asi nikdo jen tak neprekona, ale i tohle je krasna prace...preci jen sem tam umi nekdo jeste vyrobit peknou karu :)

dodo
4. ledna 2006 • 11:26

no, kvalita a remeselne spracovanie Lagondy skoro zlomili ASTON MARTIN-u vazy, bola to nekvalitna krava zo zlou povestou, tak by som sa tou historiou neohanal.

Caddy
4. ledna 2006 • 12:08

ja rekl, ze je Lagonda nadherny kus, o technice jsem nic nerikal...samozrejme, poruchove to bylo, ale to nic nemeni na tom fantastickem designu...

dodo
4. ledna 2006 • 11:38

bol to taky experiment kedy aj ROVER odskocil uplne od doterajsej dizajnovej linie a model VITESSE bol sice spica no trh ho neprijal a tam sa zacal pad Rover-u. Vtedy aj ASTON MARTIN sa pridal modelom Lagonda k tomuto trendu a skoro skrachoval. ASTON MARTIN Rapide je pokracovatelom linie DB 9 a tradicie ASTON MARTIN v tvere masky vo tvare obrateneho T a preto si myslim ze odkaz na Lagondu je nestastny.

Doporučujeme

Články odjinud