Aston Martin Rapide konečně ve Frankfurtu? (oficiální render + cena)

Vypadá to tak, že i navzdory všudypřítomné finanční krizi a ekologickým náladám bude letošní autosalon ve Frankfurtu zajímavý i pro fanoušky sportovních modelů, u nichž na spotřebu a množství vyprodukovaných emisí takřka nikdo nehledí a které slouží pro čisté potěšení. Frankfurtské kongresové centrum se letos stane místem představení hned několika specialit, jako třeba Ferrari 458 Italia, faceliftované Porsche 911 Turbo a dostane se i na výjimečnou Mazdu MX-5 Superlight. Seznam sportovních vozidel však ještě zdaleka nekončí a automobilky postupně odhalují svá esa, představitelé Astonu Martin třeba jen před pár dny naznačili, že premiéru si zde odkroutí i dlouho očekávaný čtyřdveřový model Rapide ve své produkční verzi.

V této souvislosti zveřejnil výrobce první oficiální render sériové verze, jenž už po předchozím úniku fotografií snad nikoho nemůže překvapit a ze všech nově zveřejněných informací je snad ta o ceně, která naznačuje, že v Británii bude Rapide k dispozici od 110 000 liber (zhruba 3,3 mil. Kč).
Klepněte pro větší obrázek 
Aston Martin Rapide
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků