Aston Martin One-77: exklusivita na druhou

Svět automobilových nadšenců obletěly snímky nového Astonu Martin s označením One-77. Detaily nejsou k dispozici, ale předpokládá se, že jsou ve jméně obsažena jedinečnost vozu a počet aut daného typu, která Aston Martin hodlá vyrobit. Jediné co víme je, že tento dvoumístný vůz bude mít podvozek z uhlíkových kompozitů, celohliníkovou karosérii s ručně připravovanými povrchovými díly a pod kapotou sedmilitrový vidlicový dvanáctiválec.

Je jisté, že projekt One-77 je jakýmsi testem na veřejnost. Automobilka spustila stránky, kde se mají konkrétní zájemci možnost dožadovat podrobností. Pokud tento projekt dospěje do malosériové výroby, bude se zřejmě jednat o skvost, jehož exkluzivita bude tentokrát zaručena nejen značkou, ale i vysokým podílem ruční práce, lehkou stavbou, mimořádně výkonným motorem a velmi omezenou sérií.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin One-77

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků