Aston Martin omezuje výrobu řady Rapide. Není o ni zájem…

18 komentářů

luboš
24. června • 23:24

Rád bych si vyměnil názory / rady s někým kdo vlastní jaká já AM RAPIDE .

vladik
22. června • 23:16

pánové pánové kapku vás tady nechápu konkurence pro tenhleten fajnovej aston nepochází z řad panamer quattroporte nebo dokonce XJ nebo jiných jim podobných S mercedes(65 nebo 63amg) 7er BMW audi S8 nebo A8.Konkurence pro tohleto krásné autíčko je přece Bentely continental, RR Ghoust (nebo jak se píše) popřípadě Ferrari FF nebo připravované 4dveřové lambo,tenhletek kousek vyráběnej v počtech 1250KS za rok
srovnávejte srovnávané jestli bude nová verze S tak ta pude ještě dál a nebu stát určitě méněnepíšu že porsche nebo méďa je hůře postavenej nebo pomalejší ale jsou to jiné druhy aut

R.EE
23. června • 10:11

Jses uplne vedle. Ghost je uplne jina trida, zadny sportovni nadech. Bentley Continental je zase o tridu niz.V Anglii srovnavaji s Panamerou,$porte a novym Xj, oni vi proc ...

robo
22. června • 20:54

este do konkurencie pribudne ferrari ff ci?

Toper
22. června • 22:05

Ne, protože FF je pořád jen GT se dvěma resp. třema dveřma.
Rapide a Panamera jsou 4 dvéřové.

asfd
22. června • 11:20

Proste je to drahy. I novy Jaguar XJ je o tretinu levnejsi. Jiste ma V8 a Aston V12, presto je Jag rychlejsi :)

freeman
22. června • 10:28

Nebudeme tu špekulovať o kvalite a výkonoch a rovno si povedzme, že hlavný problém Aston Martin Rapide je skoro dvojnásobná cena oproti konkurencie. A nezdá sa mi, že by bolo Rapide dvojnásobne lepšie ako Porsche Panamera alebo Maserati Quattroporte. Či už po stránke kvalitatívnej, výkonostnej alebo pretížnej. :-/

Skyline
22. června • 12:04

O prestizi znacky nema cenu diskutovat, to je vec nazoru (byt to lze i merit, ale o to tu precejen nejde).Nicmene zasadni je vyzneni auta, ARR ma V12 a uz tim je o tridu nad QP nebo PP, staci se podivat, kolik stoji V12 v pripade jinych modelu (Gallardo vs. Murcielago nebo v ramci AM V8 a V12 modely). S tim jde ovsem ruku v ruce pocet prodanych kusu, V12 by chtel kde-kdo, ale dat za auto pres 5 mega muze podstatne min lidi, nez kolik si muze dovolit V8. A segment "ctyrdverovy supersport/GT" je proste novy (donedavna QP a nic jineho) a jak vidno, je mnohem atraktivnejsi pro lidi, kteri chteji auto za 2-3 mega nez pro lidi, kteri jsou ochotni dat 5-6. Aston to proste podcenil (nebo precenil, jak se to vezme) a vysledkem jsou nic-moc prodeje. Spatne nastavena ocekavani se budou spatne srovnavat, ale jsem si temer jisty, ze ARR prijde pomerne rychle s uplne jinou cenovkou s V8 (coz meli udelat hned, ale marketingovy pruzkum asi naznacoval, ze mit superprestizni, "V12-only" auto bude lepsi). Je to ale vice-mene priznani chyby a v kontextu tridy "podbizeni se", coz muze vest k tomu, ze se Rapide nebude prodavat ani pak. Nebo to kupce nastartuje a bude z toho prodejni trhak, tezko rict.

wolff
22. června • 15:37

Porovnání ti kulhá a asi podobně kulhá i u zákazníků...
V8 od Ferrari je sice furt V8, ale je to motor pravděpodobně srovnatelný s tou V12 v Astonu a k tomu za nižší (rozumnější cenu)... A Panamera je prostě ještě levnější a je vidět že spoustě zákazníků ten 6V stačí... :-)) (bodejď by ne)... Ta V12 už proti V8 nemá nějaký extra přínos (rozhodně ne v milionu a víc).to je asi hlavní faktor...

Skyline
22. června • 23:35

Nekdy si rikam, ze jsi fakt postizeny :-DV12 od Astonu je srovnatelna s V12 od Ferrari. V8, at uz jakakoliv, na to z pohledu image kouka z pekne dalky. Nebo mas dojem, ze 575 Maranello bylo vlastne zbytecne, kdyz prece stacilo koupit 360? Nenech se vysmat, V12 je proste uplne jina liga a tomu odpovida cena. Problem ARR je proste jen a pouze v tom, ze je to jako kdyby Aston zrusil DB9 a zacal prodavat jen DBS. Co by se asi stalo? Holt prodeje znacky nedela topmodel za miliony, ale "bread and butter" modely, na ktere dosahne bezny zakaznik daneho segmentu. A tim jsou osmivalce.PS: kolik si myslis, ze by se prodalo QP V12 a jaka by byla cena? A kdyby bylo QP jen a pouze V12? Myslim, ze by se dnes uz nevyrabelo, protoze by to maserati zarizlo uz pred 15 lety.Mimochodem, o tom, jaky "prinos" ma V12 se muzes podivat do ceniku vsech automobilek, ktere V12 maji. Ale chapu, ze ty na to koukas pohledem nadsence z oturbeneho mixeru a extra prinos jaksi nevidis.

Lomaxx
22. června • 10:49

Myslím že tohle zrovna ten problém nebude. Když chceš srovnávat, srovnávej srovnatelné. Nesrovnávej to s Panamerou v základním provedení, ale alespoň s motorem který je podobný, tzn. Turbo S, kde je základní cena Panamery 4,5mega. U Porsche se připlácí za každou hloupost, snad i za popelník. Aston Martin je s 80% ruční výroba, jsou použité úplně jiné materiály než u Porsche (kůže, alcantara, plasty atd). Takže Aston Martin Rapide který se dá už pořídit od 5,5mega, proč ne. Také značka Aston Martin je prestižnější než Porsche. To je můj názor.

Martin
3. července • 16:25

Aston není kvalitní auto. Aston je problémové auto s x mouchami. Nebejt Bondovek, tak Astony nikdo nezná. A rapide je jen prodloužený Vantage.

asfd
22. června • 11:23

Porsche se take vyrabi rucne, myslim, ze porovnatelne jako Aston

Rode
22. června • 11:00

mozna je prestiznejsi, mozna je lepsi, mozna je vybavenejsi, mozna ma vice v zakladu, mozna to ci ono, ale jak vidno je mu to uplne k prdu, kdyz se neprodava tak, jak automobilka planovala a to je jedine meritko toho, zda auto je ok ci ne. A to proste neni.Vrcholnych verzi panamery se navic neprodava nejake zasadni mnozstvi, daleko vice verzi se prodava v nizsich provedenich a o to jde. Panameru koupite za 2mega, klidne v zakladu, ale mate ji. Astona nekoupite. A zakazniku pro verzi za 2 mega je daleko vice, nez tech za 6.Takze ano, Rapide se mozna proda tolik co vrcholnych verzi Maserati ci Panamery, ale i tak je to krute malo.

eLzyx
22. června • 12:38

a čemu to vadí? Octávií se taky vyrábí víc jak Lambroghini, přesto se Lamborghini nesníží k tomu, aby udělalo ropakombík, který by jistě mnohonásobně zvedl prodeje.
Prostě Aston Martin má nastavenou nějakou kvalitativní laťku, pod kterou nechce jít. Poškodilo by mu to image a hodnotu značky. Stejně tak jako se to teď děje u Porsche.
Já byl z Porschete vždy odvařenej, vždycky jsem si říkal, že až budu velkej tak si koupím Porsche. Dneska bych na nějaké už pomalu měl a myslíte, že si jej koupím? Ne. Prostě ta značka spadla někam na úroveň Lexusu a pokud začnou více nasazovat diesely, tak dle mě spadnou až někam k Audi. Takový konfekční luxus, žádné unikuum, žádná aura jedinečnosti.
Držím palce Aston Martinu, aby se potencionální kupci rozhoupali právě pro něj i když je dražší.

Jigg
22. června • 17:28

"čemu to vadí?" ... vadí to tomu, že aston neprodává, tedy nevydělává, když automobilka vydělává může si krásně hrát s modelama a speciálníma edicema, ale když o model není zájem ač je to čímkoliv - tak je to špatně a automobilka má problém. A čím je automobilka menší, tím má méně modelů a o to víc je pro ní takováto chyba bolestivější.

Rode
22. června • 13:26

Zkus premyslet. Nepisi o tom, ze se Rapide ma prodavat tolik a tolik, mluvim o tom, ze se neplni prodejni plany a tim padem je to produkt, ktery trh nechce v takove mire, jak si nekdo myslel a je to tedy neuspesny model pro danou automobilku. Nic vic a nic min. Problemem Rapide je v tom, ze miri na zakazniky, kterych je uz hodne malo a proste nejsou ochotni to kupovat a radeji preferuji jine modely. A to, zda je neco prestizni, ci neco podobneho v tom nehraje zadnou roli.
Holt Porsche to umi udelat lip.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
fahrer
22. června • 18:53

Myslím, že v otázce prestižnosti nemáš pravdu.:-(

Doporučujeme

Články odjinud