Aston Martin odhaluje motor Valkyrie. V12 bez turba má 1014 koní, zní jako F1

29 komentářů

Honza
14. prosince • 21:59

156 atmosférických koní z litru? Není to málo?
Už 20 let (!) nazpět měla Honda 125 koní z litru...

bzzz
16. prosince • 18:01

Jako ze by sis predstavoval primou umeru do nekonecna? ;-)

Torsus Praetorian
12. prosince • 22:59

Nutně potřebuju!!! To je konečně normální motor :-) A ne takové komáří pšouky jako si dovoluje podstrkovat TSI jiní 3-[

brk77
12. prosince • 18:57

Titulek článku je sice hodně dlouhý, ale když už v něm muselo být to srovnání s F1, tak jste tam mohli dopsat i to slovo "starými". Když jsem si vybavil současnou F1, která mi akusticky připomíná spíše závody křovinořezů, tak jsem se docela zhrozil.

bafunak
13. prosince • 4:00

To mne taky hned napadlo.

Michal
12. prosince • 18:01

Cenou to nejspíš chiron předčí takže bude vzácnější.

Hansmann
12. prosince • 15:35

Valkýra od AM patří mezí 10 vůbec nejdražších aut světa a Chiron se tam ani neumisťuje ;-)

Anti-automat
12. prosince • 13:05

Pekne, naozaj. Ale u mna vrchol predstavuje navzdy V10 a kompresor. Asi vieme ktory, ze ;-)

*****
12. prosince • 11:44

Za Chironem to dost zaostává.

legr
12. prosince • 23:15

Kombinovaný výkon je udávaný přes 2000 HP (pokud ve videu nelžou). Na druhou stranu, jde o to jak dlouho.

bzzz
12. prosince • 16:37

Veyron byl prodelecny, co Chiron?

E15
12. prosince • 13:06

Nikdo za nikým nezaostává, jsou to auta zcela jiné kategorie, sice oba hypersporty, ale naprosto odlišného zaměření...

...
13. prosince • 6:48

Veyron/chiron... není hypersport, ale hyperGT

E15
13. prosince • 13:15

jj. souhlas, i tak se to dá říct.

Ginter
12. prosince • 11:49

Chiron je 2x těžší, váží 1.996 kg. Ještě si myslíš, že bude Aston s hmotností 1000 kg pomalejší???

*****
12. prosince • 12:37

Chiron má Vmax 261 mph (navíc dočasně elektronicky omezenou kvůli pneu) Aston má udávanou Vmax 250 mph. Ještě si myslíš, že bude Aston rychlejší?

Vlk z Vlkohradu
12. prosince • 18:40

Ano, stále si myslím, že Aston bude mít na kterémkoliv okruhu na planetě rychlejší čas na kolo než Bugatti.

Ginter
12. prosince • 13:40

Není důležité, jakou má maximálku, kam se v reálu stejně nikdy nepodívá, ale jak rychle se na ní dostane. Tuna navíc bude sakra znát, ikdyž částečně bude Chiron tunu kompenzovat obrovským krouťákem.

Hansmann
12. prosince • 15:36

Chiron je pro amatéry. Divo, to je pořádná palba ;-)

Zdeněk
12. prosince • 13:02

K čemu je maximálka a ještě v těchto sférách? :-) U sportovního auta je to jeden z těch méně důležitých parametrů.

Ginter
12. prosince • 11:39

Kdyby chtěli ve Škodovce, určitě by takové auto postavili také. ;-)

Josef
12. prosince • 22:51

Oni by možná chtěli (a možná i uměli...), ale VW jim to nedovolí. Škodu potřebují a úkolují v koncernu na něco jiného - na kofekci...;-)

pirate
12. prosince • 11:40

Nepostavili.

Ginter
12. prosince • 11:45

Chápu tvojí frustraci, ale nemusíš nám psát, co se vám včera s manželkou nepovedlo. :-D:-D:-D

pirate
12. prosince • 18:39

Povedené.

E15
12. prosince • 11:32

Opravdu úchvatné auto. Na druhou stranu vidím problém ten, že schopnosti auta vysoce překračují schopnosti běžného smrtelníka. Majitel by měl umět řídit (a snášet přetížení atd.) cca jako pilot formule 1, aby si jízdu na okruhu řádně vychutnal. Vlastně ani nevím, jestli to ještě vůbec může být zábava. Nicméně dechberoucí (a pro někoho možná i hrůzostrašný) zážitek to bude zcela jistě :-D .

Sir_CHerokee
12. prosince • 11:12

Ten motor, to je umělecké dílo.

Josef
12. prosince • 22:54

Dalo by se řící, že i technický klenot. O něčem takovém mohu jenom snít a mezi 150 šťastlivců, na které se dostane, se bohužel nezařadím.

brk77
12. prosince • 19:03

Asi ne jen motor. Docela zamrzí to omezené množství 150 kusů a tomu odpovídající cenovka. Jasně, že takové auto nemůže být levné, ale ve větší sérii by levnější byt mohlo. Takhle se z toho stane spíše jen opečovávaná investiční záležitost a to auto ani nedostane moc příležitost ukázat, co vlastně umí.

Doporučujeme

Články odjinud