Aston Martin odhaluje motor Valkyrie. V12 bez turba má 1014 koní, zní jako F1

Sir_CHerokee  |  12. 12. 2018 11:12

Ten motor, to je umělecké dílo.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  12. 12. 2018 19:03

Asi ne jen motor. Docela zamrzí to omezené množství 150 kusů a tomu odpovídající cenovka. Jasně, že takové auto nemůže být levné, ale ve větší sérii by levnější byt mohlo. Takhle se z toho stane spíše jen opečovávaná investiční záležitost a to auto ani nedostane moc příležitost ukázat, co vlastně umí.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 12. 2018 22:54

Dalo by se řící, že i technický klenot. O něčem takovém mohu jenom snít a mezi 150 šťastlivců, na které se dostane, se bohužel nezařadím.

Odpovědět  |   | 
E15  |  12. 12. 2018 11:32

Opravdu úchvatné auto. Na druhou stranu vidím problém ten, že schopnosti auta vysoce překračují schopnosti běžného smrtelníka. Majitel by měl umět řídit (a snášet přetížení atd.) cca jako pilot formule 1, aby si jízdu na okruhu řádně vychutnal. Vlastně ani nevím, jestli to ještě vůbec může být zábava. Nicméně dechberoucí (a pro někoho možná i hrůzostrašný) zážitek to bude zcela jistě .

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 12. 2018 11:39

Kdyby chtěli ve Škodovce, určitě by takové auto postavili také.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  12. 12. 2018 11:40

Nepostavili.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 12. 2018 11:45

Chápu tvojí frustraci, ale nemusíš nám psát, co se vám včera s manželkou nepovedlo.

Odpovědět  |   | 
pirate  |  12. 12. 2018 18:39

Povedené.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  12. 12. 2018 22:51

Oni by možná chtěli (a možná i uměli...), ale VW jim to nedovolí. Škodu potřebují a úkolují v koncernu na něco jiného - na kofekci...

Odpovědět  |   | 
*****  |  12. 12. 2018 11:44

Za Chironem to dost zaostává.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 12. 2018 11:49

Chiron je 2x těžší, váží 1.996 kg. Ještě si myslíš, že bude Aston s hmotností 1000 kg pomalejší???

Odpovědět  |   | 
*****  |  12. 12. 2018 12:37

Chiron má Vmax 261 mph (navíc dočasně elektronicky omezenou kvůli pneu) Aston má udávanou Vmax 250 mph. Ještě si myslíš, že bude Aston rychlejší?

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  12. 12. 2018 13:02

K čemu je maximálka a ještě v těchto sférách? U sportovního auta je to jeden z těch méně důležitých parametrů.

Odpovědět  |   | 
Ginter  |  12. 12. 2018 13:40

Není důležité, jakou má maximálku, kam se v reálu stejně nikdy nepodívá, ale jak rychle se na ní dostane. Tuna navíc bude sakra znát, ikdyž částečně bude Chiron tunu kompenzovat obrovským krouťákem.

Odpovědět  |   | 
Hansmann  |  12. 12. 2018 15:36

Chiron je pro amatéry. Divo, to je pořádná palba

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  12. 12. 2018 18:40

Ano, stále si myslím, že Aston bude mít na kterémkoliv okruhu na planetě rychlejší čas na kolo než Bugatti.

Odpovědět  |   | 
E15  |  12. 12. 2018 13:06

Nikdo za nikým nezaostává, jsou to auta zcela jiné kategorie, sice oba hypersporty, ale naprosto odlišného zaměření...

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 12. 2018 06:48

Veyron/chiron... není hypersport, ale hyperGT

Odpovědět  |   | 
E15  |  13. 12. 2018 13:15

jj. souhlas, i tak se to dá říct.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 12. 2018 16:37

Veyron byl prodelecny, co Chiron?

Odpovědět  |   | 
legr  |  12. 12. 2018 23:15

Kombinovaný výkon je udávaný přes 2000 HP (pokud ve videu nelžou). Na druhou stranu, jde o to jak dlouho.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  12. 12. 2018 13:05

Pekne, naozaj.

Ale u mna vrchol predstavuje navzdy V10 a kompresor. Asi vieme ktory, ze

Odpovědět  |   | 
Hansmann  |  12. 12. 2018 15:35

Valkýra od AM patří mezí 10 vůbec nejdražších aut světa a Chiron se tam ani neumisťuje

Odpovědět  |   | 
Michal  |  12. 12. 2018 18:01

Cenou to nejspíš chiron předčí takže bude vzácnější.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  12. 12. 2018 18:57

Titulek článku je sice hodně dlouhý, ale když už v něm muselo být to srovnání s F1, tak jste tam mohli dopsat i to slovo "starými". Když jsem si vybavil současnou F1, která mi akusticky připomíná spíše závody křovinořezů, tak jsem se docela zhrozil.

Odpovědět  |   | 
bafunak  |  13. 12. 2018 04:00

To mne taky hned napadlo.

Odpovědět  |   | 
Torsus Praetorian  |  12. 12. 2018 22:59

Nutně potřebuju!!! To je konečně normální motor A ne takové komáří pšouky jako si dovoluje podstrkovat TSI jiní

Odpovědět  |   | 
Honza  |  14. 12. 2018 21:59

156 atmosférických koní z litru? Není to málo?
Už 20 let (!) nazpět měla Honda 125 koní z litru...

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 12. 2018 18:01

Jako ze by sis predstavoval primou umeru do nekonecna?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4Motion (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

včera | Petr Schnagl | 23 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově bunkru z ní udělali nové auto

Škoda Octavia byla na odpis. Ve Stalinově b…

Rusko si většinou spojujete s legračními kompilacemi z tamních cest, které se objevují na různých video serverech. Oni ty auta umějí ale i řádně opravit, jak dokazuje i tento případ.

22.  2.  2019 | | 20 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 142 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A