Aston Martin nové DBS ještě přiostří. Chystá i otevřenou verzi

Nedlouho po představení nového Astonu Martin DBS Superleggera se šéf britské automobilky rozpovídal o dalších variantách výkonného GT, které můžeme s jistotou očekávat.

Nový Aston Martin DBS Superleggera zvedl při svém uvedení vlnu pozornosti nejen díky agresivnímu designu, ale také svým macatým přeplňovaným dvanáctiválcem o výkonu 533 kW (725 koní) a točivém momentu 900 Nm. Jak ale nyní řekl britskému Autocaru šéf automobilky Andy Palmer, do budoucna můžete čekat ještě silnější variantu výkonného GT.

Palmer totiž naplno uvedl, že ostřejší AMR verzi, jakou dostalo kupé DB11 nebo čtyřdveřový Rapide, chce průběžně nabízet u každého modelu automobilky. Ke všemu prozradil, že testováním nyní prochází i DBS v otevřené variantě Volante.

Aston Martin se nevzdává sexy názvu Vanquish. Ten příští ale bude úplně jiný

Aston Martin se nevzdává sexy názvu Vanquish. Ten příští ale bude úplně jiný

Do podrobností však Palmer nezacházel: „Standardní DBS Superleggera je navrženo jako auto, které může bez obav řídit opravdu každý. Ten zátah masivního točivého momentu jej však odlišuje od ostatních. Motor lze nicméně posílit ještě více, k čemuž u verze AMR dojde. Na přesná čísla si ale musíte ještě počkat.“

Co se týče DBS Superleggera Volante, Palmer jej označil za „samozřejmost“. Podle něj se automobilka potýká se silnou poptávkou a zákazníci Aston Martinu vyžadují širší nabídku modelů a jejich variant.

Od uvedení zbrusu nového kupé DB11, vytvořeného již ve spolupráci s AMG, se britské automobilce daří stále lépe a Palmer uvádí, že značka teď má dostatek místa a zdrojů pracovat na různorodějším portfoliu modelů. Časový plán uvedení nových verzí DBS Superleggera ovšem zatím neznáme.

Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 11 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků
Minitest Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT: Litrový premiant za super peníze

Kia Ceed SW 1.6 CRDi 7DCT (minitest)

Zavazadlový prostor větší než u dosavadního lídra kategorie, příznivá cena a úsporný naftový motor. Kia Ceed SW tahá trumfy z rukávu jeden za druhým.

14.  3.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků