Aston Martin má klíče od nové haly. Vyrábět zde bude SUV model DBX

Výrobce luxusních sportovních vozů chce v roce 2019 začít s výrobou ve své nové továrně. Ta se nachází nedaleko vesnice St Athan ve Walesu.
Aston Martin má klíče od nové haly. Vyrábět zde bude SUV model DBX

Nedaleko vesnice St Athan ve Walesu bude brzy své vozy vyrábět značka Aston Martin. Zástupci automobilky už oficiálně převzali klíče od hal, které kdysi sloužily jako nějvětší základna letky Royal Air Force (RAF). 

Už koncem loňského roku byl britskému výrobci umožněn přístup k části pozemku. Začalo se tak s výstavbou části pro zákazníky, admininistrativu a management. Teď začne ta náročnější a nejdůležitejší část. Ze tří velkých hangárů se stane výrobní závod. 

Aston Martin končí s modelem Rapide. Vloni se ho prodala pouhá stovka

Aston Martin končí s modelem Rapide. Vloni se ho prodala pouhá stovka

Vůbec prvním vozem vyprodukovaným v nové továrně se stane SUV s označením DBX. První kusy by mohly vyjet z linky ke konci roku 2019.

Podle vedení by se zde mohly vyrábět také další dva modely. Jednalo by se o rozšíření modelové řady Lagonda. Celkově se počítá ve Walesu s produkcí  7 000 automobilů ročně. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

dnes | Radek Pecák
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků