Aston Martin jde vydělávat do Číny

Pokud chtějí automobilky výrazněji navýšit své prodeje a případně i tržní podíly, musí najít nové trhy. V Evropě, Americe a Japonsku jsou karty více méně rozdány a jakékoli procento tržního podílu je zde vykoupeno vysokými náklady na získání zákazníka. Navíc trh je zde pro určité segmenty vozů poměrně malý a pokud chtějí i výrobci exkluzivních vozů prodávat více a více, musí najít nová odbytiště.

Aston Martin chce vsadit na Čínu. Trh, kde žije více dolarových milionářů než v celé Evropě, je pro tohoto výrobce jak stvořený. V současnosti automobilka jedná s několika společnostmi, které by se mohly stát partnery při rozjezdu prodejů a zajištění servisní sítě. Prozatím se automobilka zaměří na velká a bohatá města jako je Peking a Šanghaji a později hodlá své prodejny rozmístit do dalších míst.

Automobilka také očekává, že se čínský odbyt bude v budoucnu podílet na celkových prodejích největší měrou a to při udržení prodejů na současných trzích. Automobilka si tak od vstupu na čínský trh v horizontu několika let slibuje nárůst prodejů až o desítky procent.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků