Toto je prý nové nejvýkonnější luxusní SUV světa. DBX707 má 707 koní, ve sprintu zesměšní i supersporty

9 komentářů

emkejx
3. února • 14:10

hladam hladam a nikde to necitam. okrem autobaterie ziadne skrvna suxs elektrika, KONECNE

Anonymizovaný
2. února • 12:12

Jinak k dynamice... nevim zda je hellcat supersport. Ten pojem mi sedi ke kapku jinym autum.
Ale jo no. Ma to 700 koni, optimalizovany LC, takz to umi rovne vyrazit docela solidne.

Gouda
2. února • 11:50

Tak nám vesele pokračuje orgie double-thinku.Tady máme "sportovní SUV". Jinde vidíme "ekologická SUV", nebo "ekologické elektromobily". A samozřejmě i vrchol pyramidy - "ekologické sportovní elektrické SUV".A média, místo aby dělala svoji práci a zavádějící marketing automobilek kritizovala, jen papouškují.

Anonymizovaný
2. února • 12:12

Pokud to EU mysli s ekologii a elektrifikaci vazne, mela by prijit i nejaka narizeni upravujici dynamiku a vykon aut. Preci jen pokud chce EU bojovat s CO2, tak asi neni reseni stavet auta s megawatovymi motory apod. proste maximalni standardizace. Vykon do 200 koni. apod. bude stacit...

josef
2. února • 13:57

a tak jistě ještě bych standardizoval oblečení max 3 barvy a jednotný vzor a přešel na výpočet spotřeby každého občana při stravování ...při jeho překročení by prostě nažrat nedostal, to je naprosto jasná cesta jak z toho marasmu ven, že ano prosím .....nebo ne ?

Anonymizovaný
2. února • 15:54

moc bych se nedivil, ze i na to, co a kolik toho jime dojde. Protoze EU bude chtit byt jeste vice eko a zdrava...

Gouda
2. února • 13:52

U elektroaut maximální výkon nic neznamená, je to jenom číslo které se dá vyhnat do šílených výšin, ale na běžný provoz to nemá mít vliv. A skoro stejně to je i u aut s vnitřním spalováním, jejich spotřeba už dnes velmi dobře škáluje se zátěží, a často dokonce naopak větší a výkonnější motor dokáže lépe šetřit při nízké zátěži.Největší logický rozpor mezi eko-rétorikou a praxí je hmotnost. SUV i elektroauta jsou těžká. Jestli někoho zajímá ekologie, hmotnost vozu je první a nejdůležitější faktor. Pak je aerodynamika a další odporové síly. A až pak typ motoru.

Anonymizovaný
2. února • 13:55

Prilisna dynamika. Prilisna rychlost. Ovlivnuje spotrebu a ekologii. Vysoky vykon potrebuje moc baterek a opet to zvysuje spotrbu a kde co

Freddka
4. února • 11:36

Vykon elektromotoru ma maly vliv na jeho efektivitu pri nizke zatezi.Takze muzes mit 200 koni nebo 500 koni, ale spotreba tech dvou aut je v podstate totozna.Velikost baterie tedy neni az tak dulezita pro vykon. Urcuje predevsim dojezd auta a potazmo zivotnost baterie (vetsi baterku mene casto nabijis, pri stejne najetych kilometrech je to mene cyklu, takze dele vydrzi / pomaleji degraduje).

Doporučujeme

Články odjinud