Aston Martin DBX odhaluje příplatkovou výbavu. Nabídne i schránku na pušku

Právě chystaný a tvrdě testovaný Aston Martin DBX má jakožto první SUV značky celkem velký a praktický kufr. Konkrétně to dělá 632 litrů prostoru a inženýři z Gaydonu se rozhodli, že zákazníkům pomohou využít i ten poslední litr.

Aston Martin DBX představuje plejádu možností příplatkové výbavy, která různými způsoby konfiguruje zavazadlový prostor. Ta věrně koresponduje s tím, jaký druh zákazníků si pro první SUV značky nejspíš bude chodit. Většinou to budou totiž pejskaři, milovníci kůže, lovci, jezdci na koních a další podobní lidé, kteří obklopení loveckými trofejemi usrkávají v bavlněných bačkorách čaj u krbu. 

Prototyp Aston Martinu DBX najíždí další kilometry. Takto jezdil bokem u polárního kruhu

Prototyp Aston Martinu DBX najíždí další kilometry. Takto jezdil bokem u polárního kruhu

Klientela se tedy očekává velmi podobná, jako třeba u nových Range Roverů. Není tedy divu, že zde najdete například psí paket. Ten vedle chrániče zadního nárazníku pro nastupování a vystupování bez poškrábání laku zahrnuje i podložky, misky na žrádlo a další příslušenství pro chlupaté miláčky.

Paket do sněhu pak k vozu přidá střešní lišty a sněhové řetězy na kola. Celkem je těchto paketů jedenáct. Aston Martin myslí třeba i na cyklisty, milovníky pikniků, luxusu a pohodlí, ale i na lovce. Paket „Field Sport“ totiž přidává i speciální schránku na vaši oblíbenou pušku.

Pštrosí kůže v interiéru Range Roveru. Overfinch jde zase do extrémů

Pštrosí kůže v interiéru Range Roveru. Overfinch jde zase do extrémů

Aston Martin DBX se má představit ještě v letošním roce. Pod kapotou prototypu byl dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec původem od AMG, který dnes využívají Vantage i DB11 V8. Předpokládá se ovšem, že klasickou spalovací motorizaci později doplní i hybridní varianta.

DBX bude prvním vozem, který započne produkci ve zbrusu nové továrně v St. Anthanu v jižním Walesu. Nová fabrika o rozloze 60.000 metrů čtverečních vyšla Aston Martin na 250 milionů liber (asi 7,5 miliard korun).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

dnes | Michal Dokoupil | 12 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 51 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků