Aston Martin DBX odhaluje příplatkovou výbavu. Nabídne i schránku na pušku

Právě chystaný a tvrdě testovaný Aston Martin DBX má jakožto první SUV značky celkem velký a praktický kufr. Konkrétně to dělá 632 litrů prostoru a inženýři z Gaydonu se rozhodli, že zákazníkům pomohou využít i ten poslední litr.

Aston Martin DBX představuje plejádu možností příplatkové výbavy, která různými způsoby konfiguruje zavazadlový prostor. Ta věrně koresponduje s tím, jaký druh zákazníků si pro první SUV značky nejspíš bude chodit. Většinou to budou totiž pejskaři, milovníci kůže, lovci, jezdci na koních a další podobní lidé, kteří obklopení loveckými trofejemi usrkávají v bavlněných bačkorách čaj u krbu. 

Prototyp Aston Martinu DBX najíždí další kilometry. Takto jezdil bokem u polárního kruhu

Prototyp Aston Martinu DBX najíždí další kilometry. Takto jezdil bokem u polárního kruhu

Klientela se tedy očekává velmi podobná, jako třeba u nových Range Roverů. Není tedy divu, že zde najdete například psí paket. Ten vedle chrániče zadního nárazníku pro nastupování a vystupování bez poškrábání laku zahrnuje i podložky, misky na žrádlo a další příslušenství pro chlupaté miláčky.

Paket do sněhu pak k vozu přidá střešní lišty a sněhové řetězy na kola. Celkem je těchto paketů jedenáct. Aston Martin myslí třeba i na cyklisty, milovníky pikniků, luxusu a pohodlí, ale i na lovce. Paket „Field Sport“ totiž přidává i speciální schránku na vaši oblíbenou pušku.

Pštrosí kůže v interiéru Range Roveru. Overfinch jde zase do extrémů

Pštrosí kůže v interiéru Range Roveru. Overfinch jde zase do extrémů

Aston Martin DBX se má představit ještě v letošním roce. Pod kapotou prototypu byl dvakrát přeplňovaný čtyřlitrový osmiválec původem od AMG, který dnes využívají Vantage i DB11 V8. Předpokládá se ovšem, že klasickou spalovací motorizaci později doplní i hybridní varianta.

DBX bude prvním vozem, který započne produkci ve zbrusu nové továrně v St. Anthanu v jižním Walesu. Nová fabrika o rozloze 60.000 metrů čtverečních vyšla Aston Martin na 250 milionů liber (asi 7,5 miliard korun).

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků