Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition

Pánové od Edo Competition tentokrát připravili sadu úprav pro Aston Martin DB9. Ten nyní vypadá jak výjimečný DBS, tedy úchvatně.

Z dílen společnosti sídlící v německém Ahlenu vyjíždějí zpravidla přestavěné supersportovní vozy italských značek, tentokrát se však soustředili na plnokrevník britské výroby. Po šesti měsících intenzivního vývoje se zde Aston Martin DB9 takřka proměnil ve špičkový DBS.

Mezi nedůležitější vylepšení patří citelné zvýšení výkonu z výchozích 470 na 550 koní, tedy z 350 na 410 kW. K tomuto výsledku přispívají i přeprogramovaná řídicí jednotka, upravené sání se speciálním filtrem a nová výfuková soustava se sportovními katalyzátory vyrobená z nerezové oceli a zakončená párem chromovaných kulatých koncovek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nové jedenadvacetipalcové trojdílné ráfky obouvají pneumatiky 255/30 ZR 21 vpředu a 295/25 ZR 21 vzadu, jež mají udržovat náležitou stabilitu i při nejvyšší rychlosti. Ta mimochodem činí 320 km/h, což je 25 km/h vyšší hodnota než ve standardním odladění, zrychlení na stovku zabere u upraveného vozu jen 4,1 sekundy.

Na první pohled se novinka od Eda vyznačuje též modifikovaným předním nárazníkem, jenž je vyroben stejně jako difuzor v zadním nárazníku z uhlíkových kompozitů. Nová je též bohatěji žebrovaná kapota. Posílená brzdová soustava disponuje kotouči o průměru 405 mm vpředu a 380 mm vzadu, na něž působí šesti, resp. čtyřpístkové třmeny. Přepracované pérování se stavitelnou tuhostí a regulací světlé výšky přitisklo tento Aston ve standardním módu o 30 mm blíže k vozvce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér se vyznačuje čalouněním ve zdařilé kombinaci kůže a Alcantary a odstínů bílé a šedé, všimneme si rovněž doplňků z kompozitů a leštěné oceli. Jízdní zážitky má dále vylepšit použití blíže nespecifikované „špičkové“ audiosoustavy.

Vůz na snímcích vznikl na zakázku pro zákazníka z Ruska, zatím není jasné, zda společnost Edo Competition hodlá tento paket nabídnout ve formě volně prodejné sady úprav i dalším zákazníkům.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin DB9/DBS od Edo Competition
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků