Aston Martin DBS Volante: nahoře bez (spy photos)

Komu by se nelíbil, kdo by ho nechtěl. Automobil pyšnící se značkou „Aston Martin vyrobil, James Bond schválil.” Ano, mluvím o modelu DBS, který si svou premiéru odbyl v poslední bondovce a na který jeho první majitelé stále ještě čekají. Velmi vzrušující vůz, který má dvě obrovské přednosti. Tou první je design, o kterém můžeme vést dlouhé diskuze, ovšem o té druhé zajisté nebude pochybovat žádný nadšenec. Je jím zvuk vidlicového dvanáctiválce.

A nejlepší způsob, jak naslouchat něčemu tak lahodnému, je sedět v autě bez střechy. Jak se můžete sami přesvědčit, Aston má roadster odvozený od DBS už hotový a pravděpodobně nebude dlouho trvat, než se dočkáme jeho premiéry. Model, který se skoro jistě bude nazývat DBS Volante, se od svého základu liší jen plátěnou střechou a jiným tvarem bočních oken. Vše ostatní má být stejné.

A když vše, tak vše. Pod kapotou bude tentýž 6-ti litrový V12 o výkonu 517 koní a točivém momentu 570 Nm, který zaručí maximální rychlost převyšující 300 km/h a zrychlení na stovku za něco málo přes 4 s.

Zní to lákavě, co říkáte. Ale zadarmo to nebude, případný zájemce si musí nachystat téměř 300.000 eur.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Aston Martin DBS Volante při testování v severním Švédsku. Že by se příští bondovka odehrávala za polárním kruhem?

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků