Aston Martin DBS Ultimate: edice (nejspíš) na rozloučenou

Automobilka Aston Martin představuje speciální sérii svého modelu DBS, jež předznamenává odchod řady DB9/DBS na zasloužený odpočinek.

Není žádným tajemstvím, že značka Aston Martin horečně pracuje na zcela nové generaci svého luxusního GT DB9, přičemž se pochopitelně počítá také se špičkovou verzí DBS. Řada DB9 spatřila světlo světa již v roce 2003, takže po deseti letech je střídání stráží již docela namístě, a to i v této společnosti, kde je jistá dlouhověkost běžným jevem. Připomeňme, že Aston Martin DB9 je v současnosti prodáván ve faceliftovaném provedení z roku 2010.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Aston Martin DBS Ultimate bude k mání jako kupé i kabriolet a pouze ve dvou barevných odstínech

To vrcholná verze DBS na sebe nechala ještě nějakou dobu čekat. Aston Martin DBS kupé se představil v roce 2007 a kabriolet Aston Martin DBS Volante ještě o dva roky později. A všechny výše zmíněné modely budou co nevidět staženy z výroby, takže představení nové omezené edice vrcholné varianty Aston Martin DBS, dostupné jak s uzavřenou, tak i otevřenou karoserií, přijdou řadě vyznavačů „staré školy“ vhod.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Karoserií dominují doplňky z uhlíkových kompozitů, interiéru pak černá kůže s rudými akcenty 

Novinka nese přiléhavé označení Aston Martin DBS Ultimate a v obou karosářských verzích v rámci ní vznikne rovných 100 automobilů. Zákazníci mohou volit jen ze stříbrného a matově černého lakování, přičemž zvenčí si dále všimneme také čirých krytů zadních sdružených svítilen a škály doplňků z uhlíkových kompozitů, do jejichž výčtu patří třeba difuzor v zadním nárazníku, kryty zpětných zrcátek nebo vodorovné klíny v zadních svítilnách.

Interiéru v obou případech dominují černé tóny. Čalouněn je černou kůží s rudým prošíváním na středech sedadel a částech dveřních obkladů, zatímco střecha je obložena černou Alcantarou. Černě jsou lakovány také lité ráfky, skrze které prosvítají alternativně červeně, nebo žlutě lakované brzdové třmeny.  

Aston Martin DBS Carbon Edition: exkluzivně

Aston Martin DBS Carbon Edition: exkluzivně

Máme zato, že nová edice DBS Ultimate nepřímo navazuje na loňskou sérii Aston Martin DBS Carbon Edition, takže se těšme opět na ceny v přepočtu oscilující okolo 6,5 mil. Kč.
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků