Vyšlechtěná verze modelu DBS s názvem Ultimate: Oproti provedení Superleggera u ní byl navýšen výkon o 33 kW (45 k) na 556 kW (770 k) díky lepšímu plnicímu potrubí, zapalování a o sedm procent většímu plnicímu tlaku. Zdroj: Aston Martin

Vyšlechtěná verze modelu DBS s názvem Ultimate: Oproti provedení Superleggera u ní byl navýšen výkon o 33 kW (45 k) na 556 kW (770 k) díky lepšímu plnicímu potrubí, zapalování a o sedm procent většímu plnicímu tlaku. | Zdroj: Aston Martin

Maximální rychlost má činit 340 km/h, odpružení dostalo novou kalibraci adaptivních tlumičů a řízení je o chlup čipernější. Zdroj: Aston Martin

Maximální rychlost má činit 340 km/h, odpružení dostalo novou kalibraci adaptivních tlumičů a řízení je o chlup čipernější. | Zdroj: Aston Martin

Na přední nápravu se nastěhovaly karbon keramické brzdové kotouče o průměru 410 mm, vzadu mají 360 mm. Zdroj: Aston Martin

Na přední nápravu se nastěhovaly karbon keramické brzdové kotouče o průměru 410 mm, vzadu mají 360 mm. | Zdroj: Aston Martin

Od zbytku obyčejných kousků edici Ultimate snadno poznáte díky upravené přídi s novou odvětrávanou kapotou, zadnímu difuzoru a speciálním diskům s průměrem 21 palců. Zdroj: Aston Martin

Od zbytku obyčejných kousků edici Ultimate snadno poznáte díky upravené přídi s novou odvětrávanou kapotou, zadnímu difuzoru a speciálním diskům s průměrem 21 palců. | Zdroj: Aston Martin

Po kupé se v konfigurátoru objevila i verze Volante, která bude se 199 plánovanými kusy ještě o něco vzácnější, než provedení s pevnou střechou v plánovaném objemu tří set exemplářů. Zdroj: Aston Martin

Po kupé se v konfigurátoru objevila i verze Volante, která bude se 199 plánovanými kusy ještě o něco vzácnější, než provedení s pevnou střechou v plánovaném objemu tří set exemplářů. | Zdroj: Aston Martin

V elektronickém showroomu se ale můžeme leda tak zasnít nad možnými kombinacemi laků, doplňků a čalounění – DBS Ultimate je již vyprodané, první kusy dorazí k zákazníkům v létě. Zdroj: Aston Martin

V elektronickém showroomu se ale můžeme leda tak zasnít nad možnými kombinacemi laků, doplňků a čalounění – DBS Ultimate je již vyprodané, první kusy dorazí k zákazníkům v létě. | Zdroj: Aston Martin

Pro zajímavost, za kupé dali v přepočtu od 8,3 milionů korun, kabrio vyšlo nejméně na 8,9 milionu. Zdroj: Aston Martin

Pro zajímavost, za kupé dali v přepočtu od 8,3 milionů korun, kabrio vyšlo nejméně na 8,9 milionu. | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante Zdroj: Aston Martin

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante Zdroj: Aston Martin

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante Zdroj: Aston Martin

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante | Zdroj: Aston Martin

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante Zdroj: Aston Martin

Aston Martin DBS 770 Ultimate Volante | Zdroj: Aston Martin

Maximální rychlost má činit 340 km/h, odpružení dostalo novou kalibraci adaptivních tlumičů a řízení je o chlup čipernější. Zdroj: Aston Martin
Na přední nápravu se nastěhovaly karbon keramické brzdové kotouče o průměru 410 mm, vzadu mají 360 mm. Zdroj: Aston Martin
Od zbytku obyčejných kousků edici Ultimate snadno poznáte díky upravené přídi s novou odvětrávanou kapotou, zadnímu difuzoru a speciálním diskům s průměrem 21 palců. Zdroj: Aston Martin
Po kupé se v konfigurátoru objevila i verze Volante, která bude se 199 plánovanými kusy ještě o něco vzácnější, než provedení s pevnou střechou v plánovaném objemu tří set exemplářů. Zdroj: Aston Martin
11
Fotogalerie

Aston Martin DBS 770 Ultimate se představuje i jako kabriolet Volante. Vznikne jen 199 kusů

Rozlučkový večírek pro motor V12 u britské značky končí limitovanou edicí rychlých a krásných kabrioletů.

Začátkem roku nás Aston Martin informoval o svém posledním sporťáku s V12 pod kapotou. Stala se jím vyšlechtěná verze modelu DBS s názvem Ultimate, u níž byl oproti provedení Superleggera navýšen výkon o 33 kW (45 k) na 556 kW (770 k) díky lepšímu plnicímu potrubí, zapalování a o sedm procent většímu plnicímu tlaku. Maximální rychlost má činit 340 km/h, odpružení dostalo novou kalibraci adaptivních tlumičů a řízení je o chlup čipernější. Na přední nápravu se nastěhovaly karbon-keramické brzdové kotouče o průměru 410 mm, vzadu mají 360 mm.

Od zbytku obyčejných kousků edici Ultimate snadno poznáte díky upravené přídi s novou odvětrávanou kapotou, zadnímu difuzoru a speciálním diskům s průměrem 21 palců. Nechybí zde hromada karbonových doplňků, uvnitř pak najdeme speciální čalounění v kombinace kůže/Alcantara, výšivky a plaketku s pořadovým číslem.

Po kupé se v konfigurátoru objevila i verze Volante, která bude se 199 plánovanými kusy ještě o něco vzácnější než provedení s pevnou střechou v plánovaném objemu tří set exemplářů. V elektronickém showroomu se ale můžeme leda tak zasnít nad možnými kombinacemi laků, doplňků a čalounění – DBS Ultimate je již vyprodané, první kusy dorazí k zákazníkům v létě. Pro zajímavost, za kupé dali v přepočtu od 8,3 milionů korun, kabrio vyšlo nejméně na 8,9 milionu.

Aston Martin

Aston Martin je britský výrobce luxusních sportovních automobilů. Je pojmenován dle zakladatele Lionela Martina a závodu Aston Hill.

Od roku 1994 byl majitelem automobilky Ford. V roce 2007 značka přešla pod britské konsorcium Prodrive.

Aston Martin VantageAston Martin DB11 Aston Martin Vanquish

Doporučujeme

Články odjinud