Aston Martin DBRS9: nejsilnější sériovka má 550 k

Anglická automobilka Aston Martin už řadu let staví jedny z nejkrásnějších dvousedadlových kupátek. Loni z výrobních vrat vyjelo šestisetkoňové monstrum, Aston Martin DBR9, které teď na závodních okruzích šampionátu FIA GT řádí jak čert.

Pro bohaté zájemce o tohoto krasavce má Aston Martin dobrou zprávu. Kromě dvanácti ryze závodních speciálů vznikla i malá limitovaná edice s označením DBRS9, které mají homologaci na běžné silnice. Pod kapotou je motor 6.0 V12, který je ale oproti závodní verzi (441 kW/600 k) omezen na výkon 404 kW (550 k).

Verze DBRS9 má o 480 kilogramů méně než sériový DB9, a to hlavně díky spoustě dílů z karbonu. O přenos síly se stará šestistupňová sekvenční převodovka, podvozek dostal nové stabilizátory a tlumiče s tužším nastavením. První vozy by měli dostat zákazníci ještě letos, ale jejich účet bude o 263 tisíc eur chudší.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 26 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků