Aston Martin DBRS9: nejsilnější sériovka má 550 k

Anglická automobilka Aston Martin už řadu let staví jedny z nejkrásnějších dvousedadlových kupátek. Loni z výrobních vrat vyjelo šestisetkoňové monstrum, Aston Martin DBR9, které teď na závodních okruzích šampionátu FIA GT řádí jak čert.

Pro bohaté zájemce o tohoto krasavce má Aston Martin dobrou zprávu. Kromě dvanácti ryze závodních speciálů vznikla i malá limitovaná edice s označením DBRS9, které mají homologaci na běžné silnice. Pod kapotou je motor 6.0 V12, který je ale oproti závodní verzi (441 kW/600 k) omezen na výkon 404 kW (550 k).

Verze DBRS9 má o 480 kilogramů méně než sériový DB9, a to hlavně díky spoustě dílů z karbonu. O přenos síly se stará šestistupňová sekvenční převodovka, podvozek dostal nové stabilizátory a tlumiče s tužším nastavením. První vozy by měli dostat zákazníci ještě letos, ale jejich účet bude o 263 tisíc eur chudší.

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

včera | Jan Mička | 25 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky